Будівельні матеріали м.Ніжин
Україна і світ

Mazda CX-90 – тест-драйв кросовера (фото)

На тест-драйв Фактів ICTV потрапив автомобіль Mazda CX-90 – найбільший кросовер японського бренду з найпотужнішим двигуном.

Що ж, нумо дізнаватися, що собою являє Mazda CX-90 та скільки коштує в Україні.

Дизайн Mazda CX-90

Mazda CX-90 побудована на новій платформі Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture, на тій самій, що й Mazda CX-60, яка нещодавно побувала в нас на тест-драйві. Обидві моделі побудували в концепції навколо поздовжньо розташованого двигуна, у якій салон змістили назад, а підкапотний простір дещо розтягнули.

Зараз дивляться

У Mazda CX-90 та Mazda CX-60, як у найближчих та єдиних родичів по новій платформі, достатньо багато візуально спільного, проте водночас різного.

Почнемо із зовнішнього дизайну, адже тут усі нові рішення моделі розділили на двох – довжелезний капот, повністю нова передня оптика та нові, подовгі задні ліхтарі.

Це відрізняє їх від усього іншого модельного ряду, проте робить дещо схожими між собою. Однак обидві моделі не стали творити революцію та залишилися у фамільному, усім добре відомому стилі Mazda.

А ось у розмірах Mazda CX-60 значно поступається Mazda CX-90. Mazda CX-60 знайшов собі місце в модельному ряду між Mazda CX-5 та Mazda CX-9. Mazda CX-90 виявився найбільшим з усіх. його довжина сягає 5,12 м.

Виглядає Mazda CX-90 масивно, солідно, стильно та привабливо. Особисто від мене, дизайнерам Mazda тверда п’ятірка.

Салон Mazda CX-90

З інтер’єром Mazda CX-90 та Mazda CX-60 ситуація подібна, як з екстер’єром, проте коли справа стосується розмірів, то CX-90 бере гору.

Почнемо з візуального огляду Mazda CX-90. Відчувається, що в обох нових моделях зробили акцент на якості, підборі матеріалів та виконанні. Так, японці,очевидно мітять на місце в преміальному сегменті, та у них це дуже непогано виходить.

Салон виконаний із преміальних матеріалів, шкіри Nappa, якісної екошкіри, м’якого пластику та тактильно приємних матеріалів.

Mazda CX-90 отримала повністю цифрову панель приладів, з хорошою графікою та зручним функціоналом.

Також з’явився новий 12,3-дюймовий мультимедійний сенсорний дисплей з сенсорним керуванням та додатковим джойстиком на центральній консолі. Також відзначимо і відмінну якість зображення з камер кругового огляду.

Є й нова система персоналізації, здатна розпізнавати обличчя, запам’ятати його та ідентифікувати, коли та який саме водій сідає у салон. Вводимо свій зріст, і система автоматично встановлює оптимальне положення сидіння, розташування керма, проєкційного дисплея та дзеркал заднього виду.

Панель керування клімат-контролем залишили кнопковою, що дуже зручно і безпечно, особливо в русі.

З’явився й новий селектор КПП з дещо незвичною для Mazda логікою зміни положень.

Все вищеперелічене ми зустрічали в Mazda CX-60, і цим можуть похизуватися обидві моделі.

В обох моделях ми звернули увагу на подушки передніх сидінь, які нам видались короткуватими, та хотілось би більше підколінної підтримки.

Обох моделей стосується й масивний центральний тунель, який тут з’явився через особливості конструкції, а саме через зміщення двигуна та КПП глибше в бік салону.

Передня частина салону у CX-60 і CX-90 дуже схожі, а ось головні відмінності криються ззаду.

Mazda CX-90 очікувано виявився просторішим від Mazda CX-60. Якщо Mazda CX-60 візуально виглядає масивною, а в салоні не надто просторіша від CX-5, то салон Mazda CX-90 повністю відповідає очікуванням.

Mazda CX-90 – великий сімейний кросовер довжиною 5,12 м та з 7-місним салоном.

Окрім того, що Mazda CX-90 просторіший, тут для пасажирів другого ряду додатково є підігрів сидінь та власний клімат-контроль із регулюваннями, шторки від сонця, повздовжнє регулювання та регулювання кута нахилу спинки сидінь.

Варто зазначити, що другий ряд сидінь має два варіанти виконання.

Перший варіант – класичний тримісний диван у комплектації Premium-Sport, саме така була у нас на тест-драйві.

Другий варіант – два роздільних, капітанських крісла та консоль з підлокітником між ними у комплектації Premium-Line.

Третій ряд сидінь класично позбавлений всіх принад та надлишків комфорту, проте завдяки регулюванням другого ряду виявився цілком придатним для пересування дорослих людей.

Що стосується дітей на автокріслах, то й взагалі питань немає, двійко дітей цілком комфортно себе там почуває навіть у тривалих поїздках.

Звісно, таке компонування салону не могло не вплинути на місткість багажника.

Отже, у варіанті з сімома пасажирами ми отримаємо доволі скромний відсік для багажу об’ємом 257 л.

Якщо ж скласти третій ряд, то об’єм становитиме 608 л, а якщо ж скласти й другий ряд, то отримаємо 2025 л.

Як їде Mazda CX-90

В тестовій Mazda CX-90 було встановлено найпотужніший двигун за всю історію Mazda – рядний шестициліндровий турбобензиновий двигун об’ємом 3,3 л (345 к.с. / 500 Нм) з технологією Mild Hybrid.

Якщо проводити аналогію з Mazda CX-60, то там теж рядна турбована шістка об’ємом 3,3 л, проте на 284 к.с та 450 Нм.

Якщо порівнювати динаміку Mazda CX-90 та Mazda CX-60, то великої різниці я не відчув. Так, двигун CX-90 потужніший, проте й сам автомобіль більший та з більшою спорядженою масою. До слова, витрати палива у змішаному циклі виявились аналогічними у двох моделях – близько 11 л на 100 км.

Трансмісія в обох моделей однакова, особлива 8-АКПП з відсутністю гідротрансформатора, замість якого встановлена багатодискова муфта.

Особливості цієї КПП відчуваються та проявляються у певних ривках під час перемикань, особливо це стосується перших передач.

Підвіска в міру комфортна, збита й доволі прогнозовано поводить себе на рівній дорозі, справляється з більшістю нерівностей.

Попереду в Mazda CX-90 встановлені подвійні поперечні важелі, а позаду – багатоважільна підвіска.

Mazda CX-90 отримала повний привід, в якому, за замовчуванням, більша частина крутного моменту передається на задню вісь.

Враження від водіння приємні, шумоізоляція на пристойному рівні, розкішне звучання двигуна та швидка реакція при натисканні на педаль акселератора. Mazda CX-90 гарно тримає дорогу та дозволяє бути впевненим у запасі потужності.

Скільки коштує Mazda CX-90

Mazda CX-90 на українському ринку пропонується з одним варіантом двигуна, КПП та повним приводом, тож обрати можна лише комплектацію.

Mazda CX-90 у комплектації Premium-Line коштує 2 498 400 грн.

Mazda CX-90 у комплектації Premium-Sport коштує 2 556 000 грн.

Варто зазначити, що ціни вказані з урахуванням спеціальної пропозиції на авто 2023 року, які перебувають в Україні або вже в дорозі.

Підсумки

Mazda CX-90 – однозначно новий флагман бренду, який разом з CX-60 мітить преміальний сегмент. Це великий семимісний кросовер з потужним двигуном, якісним виконанням салону та привабливим дизайном. По аналогії до CX-60 виникає питання, чи вдасться йому закріпитись у преміальному сегменті? Покаже лише час.

Вирішувати, як завжди, вам.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-03-28 16:43:55