Тест-драйв Skoda Octavia A8 FL: що нового та скільки коштує в Україні
На тест-драйв Life. Фактам ICTV потрапила оновлена версія ліфтбека Skoda Octavia A8. Нумо дізнаватися, що нового з’явилось в дизайні та інтер’єрі Skoda Octavia і чи є зміни в технічному плані порівняно дофейсліфтовою версією.
Дизайн Skoda Octavia A8 FL
Основною зміною у дизайні передньої частини Skoda Octavia A8 FL є її оптика, відсутність окремих протитуманних фар та видозмінений передній бампер.
У максимальній версії Skoda Octavia отримала адаптивні матричні фари, проте у тестовому авто була лише звичайна LED-оптика.
Позаду змін менше — єдиною відмінністю є дещо інший дизайн бампера. З додаткового – з оновленням певні опції, такі як світлодіодні ліхтарі позаду, стали базовими.
Skoda обійшлася без революційних змін, тож фанатам класики та стабільності від VAG повинно сподобатись.
Салон Skoda Octavia A8 FL
В інтер’єрі змін теж не надто багато, проте все ж вони є. Тестовий автомобіль був представлений у версії з сірим комбінованим салоном та оздобленням Black Middle Carbon, що за текстурою нагадує оброблений камінь. Має цікавий, екологічний та сучасний вигляд.
Якщо говорити про оновлення, то тут в основному йдеться про цифровий кластер панелі приладів та екран мультимедійної системи діагоналлю 10 дюймів кожен.
Візуально вони наче не змінились, проте в Skoda дещо попрацювали над логікою їхньої роботи та зробили більш зрозумілими в користуванні.
Шкода, що не змінили логіку та механіку сенсорного керування клімат-контролем, адже це, як на мене, не найкраще рішення. Проте, звісно, це все справа смаку.
Тестовий автомобіль був представлений у середній комплектації, а деякі зміни та оновлення салону торкнулися й максимальних версій.
До прикладу – топовий 13-дюймовий екран мультимедіа, розкішні крісла Ergo Seats з функцією масажу та поперековою підтримкою.
В усьому іншому – фундаментальних змін я не побачив. Та чи й треба вони? Салон просторий, зручний та ергономічний.
Позаду цілком вільно почуватиметься три пасажири, а багажник як був, так і залишився найбільшим в класі з об’ємом 600 л.
Що нового в техніці Skoda Octavia A8 FL
Для нашого ринку основною новинкою є бензиновий, турбований двигун об’ємом 1,5 л (150 к.с./250 Нм) з технологією м’якого гібрида MHEV, який працює в парі зі 7-ступеневою КПП DSG.
Якщо коротко про гібрид, то в Skoda Octavia разом з двигуном та КПП працює 48-вольтовий стартер-генератор та літій-іонна батарея.
Працює це все доволі злагоджено, проте є певні особливості співіснування DSG, ДВЗ та м’якого гібрида, до яких доведеться дещо звикати. Але тут краще один раз спробувати, ніж десять разів розповісти. Якщо коротко – все це справа звички.
Якщо не брати до уваги специфіку роботи м’якого гібрида, то Skoda Octavia A8 FL залишилась такою ж комфортною в плані підвіски, прогнозованою в керуванні та в міру динамічною.
З плюсів м’якого гібрида – витрати палива у місті не перевищували 7 л, а на трасі вдавалося вкластися у 6,5 л на 100 км.
Скільки коштує Skoda Octavia A8 MHEV
Гібридна версія Skoda Octavia A8 FL у базовій комплектації Essence коштує 1 242 285 грн.
Гібридна версія Skoda Octavia A8 FL у середній комплектації Selection коштує 1 347 855 грн.
Гібридна Skoda Octavia A8 доступна лише в двох комплектаціях, а ось у Sportline доступні лише бензинові версії 1,4 TSI.
Підсумки
Оновлена Skoda Octavia A8 — приклад прагматичних та точкових оновлень, коли, не змінюючи авто кардинально, вдалося зробити його дещо сучаснішим.
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Сам факт, що з 1996 року було продано понад 7 млн Skoda Octavia, говорить про те, що цей бестселер вартує уваги. Проте вирішувати, як завжди, вам.
Джерело ФАКТИ. ICTV
2025-01-05 15:00:00