Будівельні матеріали м.Ніжин
Компанії України

Як правильно скласти резюме для роботи за кордоном: корисні поради

За сучасних обставин багато людей вдаються до пошуку роботи за кордоном. Адже там пропонують більш високі заробітки та соціальні гарантії. У будь-якому випадку знайти достойну роботу у країнах Європи чи навіть Америки – це справжнє досягнення. Багато в чому з питань працевлаштування в інших країнах допоможе Group Working або інші ресурси, які надають перевірену інформацію щодо вакансій для людей з різним рівнем освіти та намірами.

Конкуренція на ринках праці продовжує загострюватись, саме тому правильно складене резюме для роботи за кордоном має стати справжнім інструментом, за допомогою якого людина зможе найбільш ефективно представити свої можливості та професійні навички. Перед тим як вступити в перший контакт з ймовірним роботодавцем, слід з’ясувати, як правильно скласти резюме, щоб воно відповідало встановленим нормам та призвело до очікуваних результатів.

Яку інформацію потрібно включити в резюме

Загальноприйнятий порядок складання резюме передбачає надання інформації у максимально стислому, але зрозумілому вигляді. У людини, яка буде його вивчати, не повинно виникати якихось негативних асоціацій. До речі, найбільш розповсюджені приклади резюме для роботи за кордоном свідчать, що не буде зайвим деяке перебільшення своїх талантів. На теперішній час це вважається абсолютно нормальним явищем. Адже остаточний вибір відбувається на основі аналізу здібностей та навичок великої кількості претендентів. Тому ніколи не зашкодить подати свою кандидатуру в найбільш яскравому стилі.

Коротко зупинимось на питанні, як скласти резюме для роботи за кордоном, щоб воно відповідало більшості сучасних вимог:

  • Насамперед, виклад повинен розпочинатись з представлення персональних даних шукача роботи. До них обов’язково додають контакти, за якими можна безперешкодно зв’язатися у випадку, якщо роботодавцю чи рекрутеру знадобиться щось уточнити або запросити на співбесіду.
  • Коротким та змістовним формулюванням слід зазначити посаду, на яку претендує власник резюме, та майбутні цілі.
  • Професійні навички подають у вигляді переліку. До них додають відомості про проходження будь-яких професійних курсів чи навчання з точним зазначенням тем та здобутих кваліфікацій.
  • Коротко озвучивши свої досягнення, переходять до викладання трудової біографії. У зворотному відліку слід вказати місця роботи та займані посади з зазначенням термінів співпраці та загального трудового стажу.
  • За тією ж хронологією розповідають про власну освіту. Потрібно навести дані про навчальні заклади, місце їх розташування, факультет, здобутий кваліфікаційний рівень, дати початку і завершення навчання.
  • Наприкінці наводять відомості про додаткові професії чи навички, не забуваючи про обізнаність в іноземних мовах. За наявності окремою частиною зазначають рекомендації.

Не варто перевантажувати резюме зайвою інформацією, складними виразами чи будь-якими графічними матеріалами.

Як скласти привабливе резюме для прийняття на роботу

Інформація, яка наводиться в документі, повинна бути правдивою, максимально зрозумілою та змістовною. Суттєву допомогу може надати перегляд зразка, доступ до якого надасть будь-який популярний сайт з працевлаштування.

Не слід згадувати в резюме обставини та факти, що не представляють собою цінну інформацію для роботодавця та захаращують основні відомості. Ні в якому разі не слід копіювати чужі резюме. Привернути увагу спеціаліста служби рекрутингу до своєї особистості допоможе документ, складений в оригінальній манері, що надає повноцінне уявлення про його автора.