Будівельні матеріали м.Ніжин
Компанії України

Досьє: українська компанія bodo (бодо)

Загальне

bodo — український сервіс, який продає подарункові сертифікати. Організація пропонує клієнтам понад 1,5 тисячі різноманітних вражень на такі тематики: активний відпочинок, романтика, SPA та beauty, творчість, дегустації та ресторани, ігри та вечірки, екскурсії та вікенди. Термін дії цих сертифікатів становить 9 місяців.

З плином часу бодо вдосконалювалося. Тож у 2017-му організація здобула нагороду «Українська народна премія» у сфері послуг. 2018-го увійшла до TOP-3 сфери e-commerce категорії «Розважальні послуги».

Можна впевнено стверджувати, що за трохи більше ніж 10 років роботи компанія змогла посісти лідерські позиції на ринку у своєму сегменті.

Історія компанії

Власник і виконавчий директор bodo Віталій Дрозд свого часу обіймав посаду регіонального директора компанії Smile. Тоді в нього було багато ідей, як розвивати враження в подарунок. Проте вони так і не дістали відгуку від керівництва. Тоді він вирішив розпочати власну комерційну діяльність, відкривши інтернет-магазин подарунків. І 23 листопада 2009 року відбувся перший продаж враження в подарунок.

Деякий час інтернет-магазин подарунків працював лише в Києві. Пізніше, приблизно через рік після відкриття, було підписано угоди про співпрацю з партнерами в інших великих містах України: Дніпрі, Одесі, Львові. У 2013-му фірма почала надавати свої послуги в Харкові. У 2023-му запустили продажі в Івано-Франківську та Хмельницькому, а наступного року — у Вінниці. 

Для покращення, розвитку і залучення нових клієнтів компанія створила зручний і сучасний сайт, де розміщено реальні фото, відео щодо кожної представленої пропозиції та відгуки. А 2013-го в ТРЦ SkyMall у Києві, підприємство відкрило перший офлайн-острівець.

Группа компаній bodo

Також 2015 року bodo розвинулася в цілу групу, створивши сервіс bodotravel (бодотревел). А 2020-го бренд відкрився в Туреччині, щоб і там дарувати людям пам’ятні враження. До того ж підприємство займається подарунковими сертифікатами bodocard (бодокарта) для бізнесів.

Важливим для організації етапом став ребрендинг. Фірма у 2018-му скористалася послугами маркетингового агентства FEDORIV для створення модерного мінімалістичного корпоративного стилю. На додачу, завдяки праці над зовнішньою комунікацією та запуску серії відео на YouTube впізнаваність bodo серед людей покращилася.

За 14 років діяльності бренду на ринку кількість доступних на сайті вражень зросла в 15 разів, а його масштаби збільшилися в понад 100 працівників. Нині, 2024-го, у каталозі бодо юа представлено більш як 2000 вражень.

Заслуги bodo

За роки своєї діяльності сервіс вражень у подарунок міцно ствердився на ринку, що доводять його нагороди та досягнення.

  • На E-Awards у 2018 році бренд увійшов до ТОП 3 сфери e-commerce категорії «Розважальні послуги».
  • Спілка українських підприємців відзначила заслуги організації щодо сприяння популяризації підприємницької діяльності та покращення бізнес-клімату в країні.
  • bodo у 2019 році приєдналася до Європейської Бізнес Асоціації.
  • Підприємство 2017 року здобуло Українську народну премію.
  • Бренд було визнано найцікавішим роботодавцем, адже він отримав 50 000 переглядів вакансій на сайті пошуку роботи rabota.ua.

    Назва: bodo

    Рік створення: 2009

    Засновник: Віталій Дрозд

    Кількість співробітників: 100+

    Офіс: Україна, м. Київ, вул. Казимира Малевича, 86-Н