Будівельні матеріали м.Ніжин
Україна і світ

Citroen C4X – тест-драйв автомобіля (фото)

На тест-драйв Фактів ICTV потрапив Citroen C4X, модифікована версія хетчбека Citroen C4. І якщо Citroen C4 – хетчбек, то з Citroen C4X все дещо складніше, адже він поєднує риси седана, кросовера та купе. Розберімося, що ж із цього вийшло та яких рис у Citroen C4X все ж більше.

Дизайн Citroen C4X

Зовні Citroen C4X подібний до Citroen C4, особливо спереду, проте відмінності все ж є, і вони значні. Кардинально відрізняються задні ліхтарі та концепція задньої кришки багажника.

Зараз дивляться

Видозмінилась лінія даху та форма фіранок у задніх стійках. Окрім цього, Citroen C4X став більшим за габаритами та перегнав за довжиною Citroen C4 майже на 25 см. Отже, Citroen C4X, як і молодший брат Citroen C4, отримав купеподібну форму кузова, кліренс та обвіс кросовера, проте значно виріс у довжину та отримав багажник формату седана.

Салон Citroen C4X

Ви не знайдете у Citroen C4X жодного натяку на преміальні матеріали, проте виглядає все тут доволі сучасно та практично.

Дизайн інтер’єру простий, проте цікавий. Чого тільки варте рішення з панеллю приладів у вигляді невеличкого екрану завбільшки зі смартфон. Стильно, функціонально та цілком достатньо.

На контрасті з компактною панеллю приладів красується 10-дюймовий сенсорний екран мультимедійної системи. Екран доволі швидкий у користуванні, не пригальмовує та має гарну роздільну здатність. Мультимедіа підтримує зокрема бездротовий Apple CarPlay та Android Auto, також є функція бездротової зарядки.

Центральна консоль – вже класична для авто брендів концерну Stellantis та знайома нам з тест-драйвів Peugeot 308, Opel Astra та DS4. Стильний та компактний селектор КПП, кнопка перемикання режимів водіння та кнопка керування стоянковим гальмом – все лаконічно, просто та зі смаком.

Окрім цього, французи спробували додати певної родзинки в інтер’єр та вигадали додаткову підставку-столик і тримач для гаджетів для переднього пасажира.

Цікаво, незвично, але, думаю, без цього можна було б обійтися. А ось від деяких опцій я б не радив відмовлятися в Citroen C4X – підігрів керма, сидінь та вітрового скла. З українським кліматом, без цього взимку не так комфортно.

Відмінностей між Citroen C4X та C4 в передній частині салону практично немає, окрім мультимедійної системи, яка стала дещо сучаснішою.

Тепер перейдемо до задньої частини салону Citroen C4X. Позаду доволі компактно, не тісно, проте й надлишку простору немає.

Запасу місця для ніг вистачає, над головою теж залишається адекватний простір (з моїм зростом 1,87 м). Виробник наголошує на зміні кута нахилу спинки заднього ряду, що має позитивно відбитися на комфорті.

Значні відмінності нас чекали в багажнику, адже об’єм багажника Citroen C4X становить 510 л, що на 130 л більше, ніж у Citroen C4.

Якщо коротко по салону – стильний, сучасний, проте зовні мені видався просторішим, ніж виявився по факту.

Як їде Citroen C4Х

Тестовий Citroen C4Х був оснащений дизельним двигуном об’ємом 1,5 л BlueHDi (130 к.с./300 Нм), який працював у парі з 8-АКПП Aisin. Ця пара добре знайома нам за тест-драйвами інших авто концерну та, як завжди, проявила себе відмінно. Двигун з КПП працюють злагоджено, без затримок та зайвих смикань. Потужності та крутного моменту цілком вистачає для міських прискорень та обгонів на трасах. Так, нічого надзвичайного очікувати не треба, це лише 1,5 л BlueHDi, але його вистачає.

Приємно здивують вас показники витрат палива, які у нас становили в середньому 6 л на 100 км у місті та 4,5 л на 100 км при помірному водінні на трасі. Якщо ж говорити про риси кросовера, то Citroen C4Х отримав кліренс 156 мм та обвіс із нефарбованого пластику. Цього вистачить для подолання бордюрів та пересічної місцевості, проте це все ж передньопривідний автомобіль з легкими натяками на позашляхові можливості.

Приємно здивувала підвіска Advanced Comfort Suspension, яка здатна відмінно “порозумітися” з нашими дорогами та їх примхами. Підвіска м’яка, комфортна, плавна та цілком передбачувана.

В додаток до всього, Citroen C4Х непогано оснащений системами та асистентами безпеки: система попередження про зіткнення та екстреного гальмування у міському циклі руху, система утримання смуги руху, система розпізнавання дорожніх знаків, система розпізнавання втоми водія.

Скільки коштує Citroen C4Х

Базова версія Citroen C4Х 1.2 PureTech 100 S&S МКПП-6 в комплектації Feel коштує 875 100 грн.

Максимальна версія Citroen C4Х 1.5 BlueHDi 130 S&S АКПП-8 в комплектації Shine коштує 1 130 800 грн.

Підсумки

Якщо ж обирати, куди віднести Citroen C4Х та яких рис у нього більше, то напевно, як на мене, все ж більше від седана. Цікавий, сучасний, комфортний та неоднозначний. Ось таким видався седан з рисами кросовера та купе. Вирішувати, як завжди, вам.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2023-12-08 12:04:57