Будівельні матеріали м.Ніжин
Україна і світ

Skoda Karoq – тест-драйв кросовера (фото)

На тест-драйв Фактів ICTV потрапив кросовер Skoda Karoq, який збирають на заводі Єврокар в Україні.

Оновлена версія Skoda Karoq з’явилась ще у 2021 році, проте на українському заводі його почали збирати лише восени 2022 року через війну розв’язану РФ проти України.

Що ж, нумо дізнаватися, що собою являє Skoda Karoq та скільки коштує в Україні.

Зараз дивляться

Дизайн Skoda Karoq

Зовнішній вигляд Skoda Karoq простий, стриманий та зрозумілий. Все доволі прагматично та у стилі Skoda, проте з певною перчинкою у вигляді яскравого помаранчевого кольору тестового авто.

Салон Skoda Karoq

Інтер’єр Skoda Karoq можна описати аналогічним набором слів – простий, стриманий та зрозумілий. Проте салон лише на перший погляд простий, адже якщо копнути глибше, то тут багато цікавого.

Виглядає все дійсно дуже просто та зрозуміло, проте матеріали з яких виконаний салон доволі якісні та тактильно приємні.

Теж саме стосується й 10-дюймової цифрової панелі приладів та 8-дюймового мультимедійного екрана.

Наче виглядає доволі просто, але коли починаєш приглядатись, то помічаєш пристойну якість зображення, швидкість анімації та реакції. Є бездротова зарядка, Apple CarPlay та Android Auto.

Окрім якості варто відзначити й функціонал салону, адже для водія та переднього пасажира в Skoda Karoq дуже багато всіляких ніш, кишеньок та поличок.

Позаду вже дещо простіше, проте теж є підлокітник з підсклянниками та швидким доступом до багажу. Я б додав ще кілька роз’ємів для зарядки гаджетів.

Багажник теж максимально практичний та в стилі Skoda. Простір продуманий до дрібниць, є окремі та зручні ніші для дрібного вантажу, різного роду фіксатори та гачки.

Загалом – до багажника питань немає. Об’єм багажника складає 521 л.

Як їде Skoda Karoq

Тестовий Skoda Karoq був оснащений турбобензиновим двигуном об’ємом 1,4 л (150 к.с./250 Нм) та 8-ступеневим АКПП AISIN. Привід – передній. Тестовий Skoda Karoq був представлений у комплектації Style з додатковими опціями.

В Україні також пропонується й повнопривідна версія Skoda Karoq, проте вже у версії з 2,0 літровим дизельним двигуном та 7-ступеневою DSG.

Якщо говорити про поведінку на дорозі Skoda Karoq з 1,4 TSI та 8-АКПП, то вона відповідає дизайну та інтер’єру. Автомобіль поводить себе доволі зрозуміло та прогнозовано. Потужності двигуна вистачає для безпечних маневрів, є режим Спорт, який дозволяє додати драйву, проте все ж в рамках розумного. Середні витрати палива у змішаному циклі у мене складали близько 8,5 л на 100 км.

КПП злагоджено працює з двигуном, передачі перемикаються прогнозовано, вчасно та без зайвих ривків.

Підвіска Skoda Karoq вдало налаштована на комфорт та без проблем відпрацьовує нерівності наших доріг. Попереду в Skoda Karoq встановлена незалежна підвіска, а позаду напівзалежна пружинна.

Кліренсу у 162 мм цілком достатньо для комфортного подолання бордюрів та виїзду за межі асфальту, проте не варто забувати про те, що це передньопривідна версія.

Скільки коштує Skoda Karoq в Україні

Skoda Karoq 1,4 TSI / 8-АКПП у комплектації Ambition (2023 модельний рік) коштує 1 110 572 грн

Skoda Karoq 1,4 TSI / 8-АКПП у комплектації Style (2023 модельний рік) коштує 1 173 572 грн

Skoda Karoq 2,0 TDI / 7DSG / 4×4 у комплектації Style (2023 модельний рік) коштує 1 403 660 грн.

Ціни наведені з урахуванням спеціальної пропозиції на автомобілі 2023 модельного року, вироблені в період з 04.09.2023 по 24.03.2024 р.

Підсумки

Буду лаконічним у підбивання підсумків та напишу його у стилі Skoda, без зайвих слів.

Кросовер Skoda Karoq – простий, зрозумілий, практичний, передбачуваний та якісний.

Вирішувати, як завжди, вам.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-04-09 15:03:37