Будівельні матеріали м.Ніжин
Україна і світ

Операція Двійник: РФ запустила нову кампанію з дезінформації проти України у світі

Фото: Pixabay

Росія запустила нову цілеспрямовану кампанію пропаганди в соціальних мережах, аби розколоти суспільство та посилити дружні до Росії політичні сили.

Про це повідомляє Deutsche Welle посилаючись на розслідування, що стосується двох афілійованих з Кремлем фірм у Москві STRUCTURA і SDA. 

Розслідування щодо дезінформаційної компанії РФ: що відомо

Зазначається, що вищезгадані фірми систематично і масштабно розробляли широкі кампанії з дезінформації виборців у США, Німеччині, Франції, Україні та Ізраїлі.

Про це свідчать результати роботи американського ФБР, Баварського відомства з охорони конституції в Німеччині та журналістського розслідування.

– Широкомасштабна кампанія має на меті посіяти сумніви щодо ліберальних демократичних цінностей шляхом поширення зумисної дезінформації та проросійських наративів серед західного суспільства, – зазначають у Баварському відомстві.

Що відомо про операцію Двійник

За даними ФБР STRUCTURA і SDA очевидно причетні до створення пропагандистських вебсайтів під виглядом медіа, підтримуючи тісні зв’язки з адміністрацією президента Росії Володимира Путіна. Детективи назвали цю пропагандистську компанію – операція Двійник. 

– Контент цих фейкових сторінок складається з проросійської пропаганди та дезінформації, яка поширюється також так званими ботами та через спеціально створені облікові записи в соціальних мережах. Лише в Німеччині кампанія охопила близько 750 тисяч користувачів, – зазначає видання. 

За даними журналістів, дезінформаторів викрили завдяки різним сигналам. Відомство з охорони конституції у Баварії повідомляє, що облікові записи, які використовувалися для поширення пропаганди, були активні в звичайний робочий час у російському часовому поясі.

На російські офіційна свята, однак, активності майже не було помічено. Активність здійснювалася через IP-адреси російських сисадмінів. IP-адреси дозволяють професіоналам ідентифікувати відправника та одержувача даних.

Найбільш від цієї кампанії дезінформації постраждала саме Німеччина.

У період з травня 2023 року по липень 2024 року було виготовлено та поширено 7983 фальшивки через соцмережі Facebook та Twitter.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

30% з цього контенту було націлено на Німеччину, майже стільки ж на Францію, решта –  на США.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-09-20 00:20:48