Будівельні матеріали м.Ніжин
Україна і світ

Citroen e-C4 – тест-драйв електромобіля (фото)

На тест-драйв Фактів ICTV потрапив електромобіль Citroen e-C4, який фактично являється варіацією хетчбека Citroen C4 з ДВЗ.

Нумо дізнаватися, чи є все ж відмінності між Citroen e-C4 та Citroen C4, як електромобіль поводить себе на наших дорогах та скільки коштує в Україні

Дизайн Citroen e-C4

Дизайн Citroen e-C4 майже ідентичний до Citroen C4 з бензиновим чи дизельним двигуном.

Зараз дивляться

Кількарівнева оптика, пластиковий обвіс по периметру кузова, здвоєне скло кришки багажника – все це нам уже відоме з дизайну C4. Єдині деталі, які відрізняють Citroen e-C4 зовні – відсутність труб вихлопної системи позаду та блакитна літера E на кузові авто.

Citroen e-C4 та Citroen C4 вдало поєднують риси хетчбека та десь навіть трохи натякають на завдатки кросовера, проте це дуже обережні натяки.

Салон Citroen e-C4

У салоні Citroen e-C4 все теж доволі знайоме, проте є свої особливості, які пов’язані виключно з електрифікацією.

Компактна панель приладів завбільшки зі смартфон, 10-дюймовий мультимедійний екран, мініатюрний селектор КПП, доволі прості та зносостійкі матеріали – усе це ми вже зустрічали й в Citroen C4.

На перший погляд, ніяких змін немає, проте це лише на перший погляд, адже й панель приладів, і меню мультимедійної системи відверто натякають на те, що ви в електромобілі.

Те саме стосується і селектора КПП, який наче й ідентичний до селектора в Citroen C4, проте має режим B, що дає змогу активніше використовувати гальмування двигуном для зарядки батареї.

Позаду відмінностей я взагалі не знайшов, для задніх пасажирів усе без змін, хіба що в багажнику з’явилася ніша для зарядного кабелю.

Як їде Citroen e-C4

Тестовий Citroen e-C4 у комплектації Shine оснащений електромотором 115 кВт/156 к.с./260 Hм та батареєю ємністю 54 кВт/год.

Тепер до найцікавішого – запас ходу та час зарядки.

Виробник зазначає, що згідно зі стандартами замірів (WLTP), запас ходу має складати 420 км. Звісно, як і із замірами витрат палива, заявлені цифри зазвичай відрізняються від реальних.

За результатами тижневої експлуатації мені вдалося проїжджати орієнтовно 300-320 км на повному заряді.

Я не ставив собі за мету встановити рекорд з економічного водіння та експлуатував електромобіль в буденному режимі, користувався всіма функціями комфорту, не нехтував можливістю перемикнути в режим Спорт і т. п.

З огляду на те, що автомобіль на момент тесту був практично новим із пробігом менше ніж 1 тис. км, і батарея ще не набула оптимальних кондицій, то 300 км – цілком пристойний результат.

Запас ходу залежить від стилю водіння та обраного режиму. Є режим Еко для максимальної економії енергії, звичайний збалансований режим та режим Спорт для більш динамічного водіння.

Тепер щодо зарядки. Citroen e-C4 обладнаний портом Type 2, з вбудованим зарядним пристроєм потужністю до 11 кВт для зарядки змінним струмом АС. Так вдасться зарядити Citroen e-C4 орієнтовно за 5 годин. Якщо мова про звичайну побутову розетку, то тут процес повної зарядки займеє більш як 20 годин.

Також Citroen e-C4 обладнаний портом CCS для зарядки на швидкісних станціях із постійним струмом DС. У такий спосіб вдасться зарядити Citroen e-C4 з 20% до 80% орієнтовно за 30 хв.

Я випробував обидва варіанти зарядок Citroen e-C4 – через порти Type 2 та CCS – тож можу сказати, що час, який декларує виробник, відповідає дійсності.

Проте українські реалії даються в знаки, а станції саме зі швидкісними зарядками CCS часто просто технічно несправні, хоча в додатках сервісів позначені, як робочі.

За тиждень часу мені довелося зустріти три такі неробочі станції, тож планувати поїздки, особливо між містами, буває проблематично.

У всьому іншому Citroen e-C4 дуже подібний до Citroen C4. М’яка та комфортна підвіска, яка наче створена для наших далеко не ідеальних доріг.

Попереду встановлена незалежна підвіска типу McPherson, зі стабілізатором поперечної стійкості, а позаду напівзалежна, торсіонна, зі стабілізатором поперечної стійкості.

Скільки коштує Citroen e-C4 в Україні

Citroen e-C4 доступний в Україні в єдиній комплектації Shine з електромотором 115 кВт/156 к.с./260 Hм та батареєю ємністю 54 кВт/год.

Вартість складає 1 378 100 грн за автомобілі 2024 року випуску та 1 285 800 грн за автомобілі 2023 року випуску.

Підсумки

Citroen e-C4 – новий гравець на ринку саме офіційних електромобілів. Це важливо, адже офіційний електрокар це наявність сервісу, запчастин, гарантії, технічної підтримки.

Звісно, сірий ринок в Україні електромобілів сьогодні може запропонувати чималий вибір у ціновому сегменті Citroen e-C4, проте чи зможе запропонувати відповідний сервіс та гарантію.

Вирішувати, як завжди, вам.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-04-25 16:14:30