Будівельні матеріали м.Ніжин
Україна і світ

Ведучі телеканалів ICTV та СТБ пройшли національний тест з медіаграмотності

Фото: Факти ICTV

Журналіст та ведучий Факти. Спорт Андрій Ковальський, спеціальний кореспондент телеканалу ICTV, ведучий інформаційно-аналітичної програми Смотрите сами (Freeдом) Володимир Рунець, а також ведуча Вікна-новин на СТБ та телемарафону Єдині новини Яна Брензей 25 жовтня взяли участь у національному тесті з медіаграмотності.

Тест виявився не простим, проте важливим, адже інформація – це зброя, і від впливу фейків, маніпулятивних, емоційних заголовків і новин інколи й самі не застраховані, зізнаються ведучі.

– Звісно, я теж потрапляла на фейки. Наприклад, коли була стаття у дуже впливовому українському виданні із цитатою вченого, який говорив про те, що залишилося два роки до якогось глобального кліматичного катаклізму. Я тут зробила велику помилку, якої, я думаю, припускаються багато хто – я просто прочитала заголовок. Воно мені відклалося. Я потім ще своїй подрузі сказала, що переможемо війну, а потім нас ще доб’є клімат. А потім виявилося, що це дуже впливове видання, яке входить до білого списку Інституту масової інформації, якому можна довіряти, саме купилося на фейк, – розповіла Брензей.

Зараз дивляться

– Тому треба завжди перевіряти інформацію, щонайменше два-три джерела. І бажано, щоб це були надійні та авторитетні, або ж офіційні джерела, – вважає Ковальський.

– Взагалі це таке питання гігієни – це як чистити зуби зранку. Все не ідеальне, і ми маємо розуміти, що Іживемо в неідеальному світі. Існують бактерії, тому ми чистимо зуби. Існує погана інформація, неперевірена, фейки, існує пропаганда, тому ми маємо вичищати свій інформаційний простір і перевіряти, що ми взагалі читаємо або дивимося, – додає Рунець.

Андрій Ковальський

Фото: Факти ICTV

Володимир Рунець

Фото: Факти ICTV

Ведучі телеканалів ICTV та СТБ пройшли національний тест з медіаграмотності

Фото: Факти ICTV

Цей проєкт другий рік поспіль проводить Міністерство культури та інформаційної політики України спільно з USAID, IREX та ПРООН в Україні в рамках глобального тижня медіаграмотності Фільтр, який святкують у всьому світі 23-29 жовтня.

150 учасників тесту, які дадуть найбільшу кількість правильних відповідей, отримають корисні подарунки.

В ньому можуть брати участь усі охочі перевірити свій рівень медіаграмотності. Торік таких було 32 586, а 17 555 з них пройшли тест повністю.

Платформа для проходження тесту Typeform буде відкрита сьогодні чотири рази протягом 45 хвилин. Початок – о 10:00, 13:00, 17:00 та 21:00. Результат висвічується автоматично, а правильні відповіді будуть опубліковані 26 жовтня на сайті Фільтра.

Переможців тесту організатори оголосять 1 листопада у соцмережах та на сайті Фільтра, а також надішлють їм сповіщення на електронну пошту.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2023-10-25 16:55:15