Будівельні матеріали м.Ніжин
Україна і світ

TikTok визначив тренди на 2025 рік: ШІ, інфлюенсери, нові підходи


Соціальна платформа TikTok опублікувала звіт What’s Next про маркетингові тенденції 2025 року. У документі окреслено три ключові напрямки, які, на думку компанії, формуватимуть підходи до реклами у найближчому майбутньому.

Тренд TikTok – штучний інтелект у маркетингу

TikTok вважає, що штучний інтелект стане важливим інструментом для створення контенту. У 2025 році маркетологи зможуть використовувати набір інструментів Symphony.

Ця система допомагає створювати сценарії, перекладати відео різними мовами та навіть створювати ШІ-аватари.

Хоча у деяких маркетологів виникають побоювання щодо того, що штучний інтелект може витіснити людей з робочих місць, у TikTok наголошують на його потенціалі для підвищення креативності.

Тренд TikTok – співпраця з нішевими інфлюенсерами

TikTok радить брендам працювати з ширшим колом інфлюенсерів, щоби закрити нішеві аудиторії. Це, вважають маркетологи, дозволить ефективніше залучати спільноти та будувати довіру до бренду.

– Не завжди йдеться про масове охоплення. Люди створюють стосунки з брендами, які говорять їхньою мовою, – пояснила керівниця глобального відділу креативних рішень TikTok Кассі Тейлор.

Тренд TikTok – новий погляд на життєві етапи

TikTok пропонує брендам переглянути підхід до розриття теми традиційних життєвих подій. Замість звичних тем, як-от купівля будинку чи шлюб, експерти радять фокусуватися на цілях, які цікавлять сучасну аудиторію, наприклад, ментальне здоров’я чи подорожі.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Нагадаємо, самій компанії також доведеться долати виклики. Наприклад, у США можуть з 19 січня заборонити TikTok, і представники платформи готуються до суду. Якщо це все ж таки станеться, увага брендів може перейти до Instagram Reels або YouTube Shorts.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2025-01-10 16:33:00