Будівельні матеріали м.Ніжин
Україна і світ

Peugeot 308 – тест-драйв хетчбека (фото)

На тест-драйв Фактів ICTV потрапив хетчбек Peugeot 308. Хетчбек C-класу побудований на спільній компактній платформі концерну Stellantis EMP2. На тій самій платформі, що й Opel Astra L, який нещодавно побував у нас на тест-драйві.

Дизайн Peugeot 308

Peugeot 308 став першою моделлю в лінійці бренду, яка отримала новий логотип із сріблястим левом на чорному тлі.

Зараз дивляться

Вигляд має гарний, сучасний і, як на мене, дещо нагадує концепцію лого Lamborghini. Новий шильдик додатково прикрашає ще й передні крила, що надає певного шарму.

Яскравий зелений колір вдало підкреслює радіаторна решітка у фірмовому стилі французів і технологічна оптика.

Попереду у версії GT встановлені світлодіодні матричні фари, а позаду – світлодіодні ліхтарі у фірмовому стилі.

Досить ефектно та збалансовано, як на мене – тверда п’ятірка за дизайн.

Салон Peugeot 308

Салон Peugeot 308 повністю відповідає сучасному екстер’єру та доповнює загальну картину.

У GT Line шкіра Nappa на сидіннях та кермі прошита зеленою стрічкою, що перекликається з кольором кузова. Салон здивував здебільшого преміальними матеріалами, все доволі розкішно, як для хетчбека С-класу.

Інтер’єр розроблений за концепцією і -Cocpit, який передбачаєе цифрову 3D-голографічну панель приладів, 10-дюймовий сенсорний екран та сенсорну панель і-toggles. і-toggles – сенсорна панель швидкого доступу, куди можна вивести найнеобхідніші функції меню.

Незвично, технологічно, проте в русі все ж зручніше з фізичними кнопками. Кнопки, до слова, тут теж є. Панель кліматичної системи та ще кілька кнопок залишили фізичними, за що французам велика подяка. Ще одна родзинка – кермо незвичної компактної форми, яка мені дещо нагадує кермо боліда з Формули 1. Кермо видається дивним лише перший десяток хвилин у авто, але звикаєш до нього швидко, бо воно дійсно дуже зручне.

Мультимедіа підтримує Аpple CarPlay та Android Auto, є також і бездротова зарядка. Окремої уваги заслуговує роздільна здатність екрану та розкішне зображення камери кругового огляду.

Передні сидіння сертифіковані німецькою Асоціацією здорової спини (AGR Back Experts) та з’вились у Peugeot 308 завдяки рідству з Opel.

Сидіння направду дуже зручні та дозволяють тривалий час перебувати за кермом без відчуття втоми для спини.

Якщо попереду простору вдосталь, то позаду досить компактно. Не тісно, проте компактно.

Багажник помірних розмірів, а його об’єм становить 382 л.

Як їде Peugeot 308

Тестовий Peugeot 308 оснащено турбодизельним двигуном об’ємом 1,5 л, потужністю 130 к. с. і максимальним крутним моментом 300 Нм. Двигун працює в парі з 8-АКПП виробництва AISIN. Між іншим, аналогічне компонування було й на Opel Astra.

У Peugeot 308 є кілька режимів водіння – еко, стандартний і спорт. Назви говорять самі за себе, тож вдаватися в подробиці не будемо. Хоч Peugeot 308 і не є спортивним хетчбеком, проте різні режими дають можливість розбавити сірі будні, додавши перчинки з режимом спорт.

Peugeot 308, як і Opel Astra, здивував витратами палива. У змішаному циклі Peugeot 308 на тест-драйві споживав 5,5-6 л на 100 км. На трасі ж і взагалі можна вийти на показники 4,5 л/100 км.

Peugeot 308 виявився комфортним, у міру м’яким і передбачуваним в плані підвіски. Авто не відстає від часу і в плані безпеки: є адаптивний круїз-контроль, моніторинг сліпих зон, утримання в смузі руху та попередження про поперечний рух позаду.

Скільки коштує Peugeot 308 в Україні

Peugeot 308 в Україні має лише один варіант компонування двигуна та КПП та дві комплектації на вибір.

Peugeot 308 1.5 BlueHDi 130 S&S АКПП-8 у комплектації Allure коштує 1 064 497 грн.

Peugeot 308 1.5 BlueHDi 130 S&S АКПП-8 у комплектації GT коштує 1 183 652 грн.

Вирішувати, як завжди, вам.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2023-11-22 16:12:48