Будівельні матеріали м.Ніжин
Україна і світ

Особисті історії українців у ЗМІ підтримують солідарність та стійкість під час війни – Smart Angel

Поліжанрова кампанія Мости солідарності та відновлення: звільнені та прифронтові міста показує сталу залученість аудиторії протягом шести місяців, поєднуючи ресурси онлайн-медіа, радіо, зовнішньої реклами і телебачення.

З травня 2023 року неприбуткова організація Smart Angel розпочала медійну кампанію разом із Центром стратегічної комунікації та інформаційної безпеки, Міністерством інформаційної політики та культури, 1+1 media, Starlight Media і Mega Alliance за фінансової підтримки урядів Канади, Фінляндії, Швеції, Швейцарії, Великої Британії та США через програму Партнерство за сильну Україну.

Кампанія має подвійну мету: передусім – надання рекомендацій уряду та профільних організацій мешканцям звільнених, прифронтових і тимчасово окупованих громад про поведінку у випадку надзвичайних ситуацій, в зоні бойових дій та про можливості раннього відновлення після окупації. Крім того, вона спрямована на підтримання почуття солідарності серед українців та кращого розуміння тих, хто постраждав від війни та окупації.

Зараз дивляться

– Цей проєкт є важливим, оскільки виконує одне з головних завдань – повернення звільнених та утримання прифронтових територій в інформаційній орбіті України. Таким чином він руйнує плани країни-агресора, яка прагне відірвати українців від Української держави, – наголошує керівник Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки Ігор Соловей.

Так, в рамках кампанії пропонуються матеріали з актуальних для українців питань: ментальне здоров’я, мінна безпека, поради постраждалим від воєнних злочинів і торгівлі людьми, стійкість до дезінформації, фізична та інформаційна безпека в умовах війни, а також актуальні поради для підлітків віком від 10 до 18 років.

До прикладу, довідково-роз`яснювальні анімації від Starlight Media та 1+1 media для українців, які залишаються у прифронтових областях, зокрема для дітей і підлітків:

Глядачі в Україні та за кордоном висловлюють вдячність за надані в рамках кампанії практичні рекомендації та вважають їх актуальними. Більшість таких матеріалів підготовлено на основі ресурсу Dovidka.info Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки.

А це матеріали редакції УНІАН та Факти ICTV про те, як відновити порушені права та полегшити соціальну інтеграцію:

Українці, які пройшли окупацію і віднайшли сили жити далі, а також ті, хто чинив ненасильницький спротив, діляться особистими історіями у інтерв’ю телеканалам 1+1 Україна, СТБ, Новий канал, ICTV2:

Хочеш відпочити? Заходь на Факти.GAMES!

– Українці дивовижні. Медики, надзвичайники та електрики, які роблять свою роботу попри обстріли. Жінки, які втратили дім або рідних і розпочинають життя з чистого аркуша у новому місті, виховуючи дітей або опановуючи нову професію. Власники магазину, які рятують сусідів від затоплення, залишивши при цьому власне майно без уваги… Завдяки особистим інтервʼю у національних медіа ми чуємо їхні історії. Це допомагає нам краще зрозуміти один одного, попри різність досвідів під час війни, а згодом – сприятиме довірі і згуртованості у суспільстві, – переконана Тетяна Семілетко, менеджерка кампанії у Smart Angel.

Загалом за останні пів року медійної кампанії створено 49 відеоматеріалів, 14 радіороликів, 8 публікацій та вдалося досягти таких проміжних підсумків:

  • охопити 11,4 млн глядачів телеканалів (дані Starlight Media та 1+1 Mediа);
  • охопити 8,5 млн користувачів онлайн-каналів і соцмереж (Facebook, Instagram, YouTube, Telegram, TikTok, веб-портали);
  • зібрати понад 120 тис. реакцій аудиторії під матеріалами (вподобання, поширення, коментарі та збережені пости).

Проєкт триватиме до грудня 2023 року. Планується висвітлення гуманітарних викликів, які доводиться долати українцям в окупації, потреб мешканців деокупованих територій та варіантів їх вирішення. Правозахисники і посадовці розкажуть, яку допомогу можуть отримати потерпілі від воєнних злочинів та як притягнути винних осіб до відповідальності, на які компенсації та допомогу можна розраховувати.

Smart Angel – неприбуткова організація, яка на національному рівні впроваджує медійні кампанії на соціально важливі теми разом із міжнародними організаціями, держорганами, громадськими організаціями і провідними медіа країни та забезпечує потреби українських воїнів і захисників.

З жовтня 2022 року було проведено сім національних медіа-кампаній, з охопленням понад 135 млн у діджиталі, 30+ млн на ТБ, 12 млн на радіо.

Основними партнерами, які підтримують діяльність в медійному напрямку є: представництво ЄС в Україні (EEAS), U.S. Agency for International Development (USAID), Міжнародний фонд Партнерство за сильну Україну, Фонд Східна Європа, Мінкульт, МЗС, Мінреінтеграції, Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки, ГО Детектор медіа, ГО Vox Ukraine, проєкт StopFake, Український інститут медіа та комунікації, Центр демократії та верховенства права тощо.

Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки створений при Міністерстві культури та інформаційної політики як один із механізмів протидії дезінформації спільними зусиллями держави і громадянського суспільства. Його робота сфокусована на комунікаційній протидії зовнішнім загрозам, зокрема – інформатакам РФ. Центр адмініструє ресурс з практичними Dovidka.info.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2023-11-20 16:58:18