Будівельні матеріали м.Ніжин
Україна і світ

Між європейськими перспективами і українськими викликами: відкрито реєстрацію на New Food Summit 2024

Протягом 15-16 жовтня 2024 у Києві та онлайн відбудеться New Food Summit, який вже вдруге об’єднає головних гравців агро-, ритейл- і фуд-ринків України, щоб обговорити нагальні питання агріфуд-галузі.

Організатор події, серед яких компанія IdeasFirst спільно з партнерами Volia Agri-Food Park та Enzym Group, оголосив ключову тему цього року — Між європейськими перспективами та українськими викликами.

– Чи на часі зараз думати та говорити про інновації, тренди та технології, нові продукти та стратегії розвитку фуд-індустрії? В умовах війни, енергетичної кризи й нестачі людського капіталу головна задача бізнесу — вижити, мінімізувати витрати, оптимізувати ресурси та процеси, не ризикувати і навіть завмерти.

Світ стрімко рухається вперед, а перспективи вступу в ЄС підштовхують український агріфуд до активної інтеграції в європейський ринок. Це означає нові стратегічні рішення, стандарти та вимоги, технології, продукти, — розповіла співпродюсерка New Food Summit 2024, засновниця компанії IdeasFirst Ірина Бондаренко.

У такій розтяжці між українськими викликами та європейськими перспективами фуд-бізнес має не просто встояти, а й забезпечити майбутнє зростання, переконана співпродюсерка New Food Summit 2024 Алла Ліпінська.

Зараз дивляться

– Тільки балансуючи між бізнес-ефективністю сьогодні та інноваціями завтра, можна стати лідерами на міжнародному ринку і сприяти зростанню агріфуд-галузі, – вважає Алла Ліпінська.

У переліку важливих тем, які обговорюватимуть на події:

  • Агріфуд-стратегії 2024. Бізнес-ефективність в нових умовах. Які підходи та технології дозволять компаніям утримати позиції на ринку та зберегти маржинальність? Шлях від енергоефективності до енергогенерації. Успішні HR-стратегії в умовах кадрового голоду та багато інших важливих питань.
  • Світова адженда та українські тренди на ринку їжі 2024. Які зміни очікують на ринок в найближчий час? Як підготувати свій бізнес до нових викликів та нових можливостей? Поговоримо про зважені інвестиції в технології на шляху в ЄС.
  • Свіжі лончі 2023/2024. Аналізуємо кейси успішних виходів на ринок їжі.
  • Їжа в часи блекаутів. Як споживач підлаштовується під енергетичні обмеження, як змінюється спосіб та формат споживання їжі, що в цілому відбувається з купівельною поведінкою? Чи є попит на new food та наскільки довгостроковий цей тренд? Нові продукти та технології в сегменті ready-to-eat/ready-to-cook. Сублімовані продукти та інший спосіб споживання.
  • Експорт: стати “своїм” на зовнішніх ринках. Очікування українських компаній, вимоги та стандарти інших країн. Як створювати стратегії успішного просування.
  • Лабораторія нових продуктів. Продовжуємо обговорення проривних продуктів: нові технології, інгредієнти та смаки, інноваційне пакування.
  • Їжа як ліки. Нові ніші та перспективи їхнього розвитку. Чи вилікує їжа тривожність та інші непродуктивні стани? Чи очікувати бум на ринку здорового харчування? Технологічні інновації у сфері персоналізованого харчування.
  • HoReCa. Популярні формати в умовах системної енергетичної кризи. Нові позиції в меню, змінення процесів – як гравці ринку адаптуються до змін та нових вимог споживачів. Чи є попит на new food у таких умовах?
  • Ринок товарів для тварин: тренд на зростання. Інновації у виробництві кормів. Які new food–технології розвиваються на pet-ринку? Як вони впливають на ринок їжі в цілому?
  • Ритейл в нових умовах. Як ритейл-сектор розв’язує енергетичні проблеми та водночас зберігає маржинальність? Рішення для мінімізації ризиків, пов’язаних з безпекою магазинів/товарів через воєнні дії та пожежну безпеку. Логістика, зберігання, якість та безпека продуктів.
  • Food-tech стартапи. Інновації, що змінюють галузь та створюють нові можливості. Як стартапи знаходять рішення для сьогоднішніх викликів agri-food ринку та залучають інвестиції.
  • Фінансування та інвестиції в агріфуд-сфері. Нові внутрішні інвестори та фінансові програми. Перспективи інвестиційних проєктів під час війни.
  • Агроперероблювання: перспективи розвитку агрохолдингів на 3-5 років.

На New Food Summit 2024 на учасників чекає виступ понад 50 спікерів. Якість контенту забезпечує дорадча рада з компаній-інноваторів та ентузіастів ринку їжі.

У рамках події відбудеться сесія стартап-пітчингу з презентацією найцікавіших стартапів у foodtech-секторі, спеціальна сесія, присвячена розвитку їжі нового покоління для тварин, і нетворкінг з потенційними партнерами та інвесторами.

У EXPO-зоні учасники зможуть наочно побачити проривні рішення для агро- та фуд-галузей, а в NEW FOOD BAR особисто продегустувати інноваційні продукти.

New Food Summit — це більше ніж бізнес-івент. Платформа об’єднує представників харчової, переробної та аграрної галузей, ритейлу і технологічних компаній. Встигніть зареєструватися на подію на кращих умовах за посиланням.

Організатор події — компанія IdeasFirst. Головним інформаційним партнером події виступить найбільша медіакомпанія України Starlight Media. Генеральний партнер — Volia Agri-Food Park. Інтелектуальний партнер — Enzym Group.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-08-08 17:39:09