Будівельні матеріали м.Ніжин
Україна і світ

Mitsubishi Outlander – тест-драйв кросовера (фото)

На тест-драйв Фактів ICTV потрапив кросовер Mitsubishi Outlander, який дебютував на світовому ринку у 2021 році.

Нумо розбиратися, що яким є четверте покоління Mitsubishi Outlander та скільки коштує в Україні.

Дизайн Mitsubishi Outlander

Новий Mitsubishi Outlander — це цілком нова машина, тож порівнювати з попередником немає сенсу. Mitsubishi Outlander побудований на новій платформі CMF-CD, яку ділить з Nissan X-Trail та іншими моделями концерну Renault-Nissan.

Зараз дивляться

Проте спільна платформа не зробила їх з Nissan X-Trail близнюками — Mitsubishi Outlander отримав свій фірмовий дизайн у стилі Dynamic Shield.

Передня частина отримала кількарівневу головну оптику з матричними фарами та масивною радіаторною решіткою.

М’язисті масивні форми, прямі лінії, багато хрому попереду – все в стилі Mitsubishi.

Ще однією особливістю Mitsubishi Outlander стали його габарити, адже він виріс порівняно з попередником: довжина 4710 мм, ширина без дзеркал 1862 мм, висота 1745 мм, колісна база 2706 мм.

Салон Mitsubishi Outlander

Інтер’єр нового Mitsubishi Outlander теж значно відрізняється від попередника, і тут теж порівнювати немає сенсу, а ось пограти в гру та знайти схожі рішення з салоном нового Nissan X-Trail все ж можна.

Все має солідний, стильний, сучасний та якісний вигляд. Салон виконано з комбінованої шкіри, яку декорували ромбоподібними швами, що додає певного лоску.

В салоні вже нарешті немає легендарних кнопок підігріву сидінь та інших рудиментів, за які Mitsubishi регулярно отримувала порцію критики.

Новий Mitsubishi Outlander має повністю цифрову 12,3-дюймову панель приладів з хорошою графікою та якістю зображення.

А ось мультимедійний екран має дещо простіший вигляд на фоні панелі приладів, він і менший (8 дюймів), і якістю зображення теж поступається.

Мультимедійна система підтримує бездротовий Apple CarPlay та Android Auto, є камера кругового огляду, а також бездротова зарядка.

Також з’явилися нові селектори КПП та зміни режимів руху S-AWC.

Салон доволі просторий, особливо це відчують пасажири другого ряду, яким будуть доступні повздовжнє регулювання дивану та  кута нахилу спинки.

Також позаду є можливість відчути перевагу тризонного клімат-контролю з регулюванням температури та користуватися підігрівом сидінь.

Також є роз’єми для зарядки ґаджетів, сонцезахисні шторки на вікнах та підлокітник. А що ще потрібно? Наче все є і всього вдосталь.

Проте тут історія для пасажирів не закінчується, адже Mitsubishi Outlander має семимісне компонування салону і третій ряд сидінь.

Третій ряд прогнозовано позбавлений всіх привілеїв другого ряду, проте для дітей його буде цілком достатньо. На короткі відстані, звісно, тут може проїхатись і доросла людина, але на надлишок комфорту розраховувати не варто.

Також відзначу цікаве рішення з підголівниками третього ряду, які знімаються та зберігаються у спеціальній ніші в багажнику, а скласти третій ряд з підголівниками не вдасться.

Багажник має пристойний об’єм на близько 480 л, а якщо використовувати й третій ряд сидінь, то він зменшиться орієнтовно до 330 л.

Як їде Mitsubishi Outlander

Новий Mitsubishi Outlander в Україні пропонується з одним варіантом бензинового атмосферного двигуна об’ємом 2,5 л (184 к.с./244 Нм), варіатором CVT та повним приводом S-AWC.

Mitsubishi Outlander прогнозовано поводить себе на дорозі, динаміки цілком вистачає. Не те щоб він вражав своєю спортивною поведінкою, але для впевненого пересування містом та на трасі цього цілком достатньо. Середні витрати палива у змішаному циклі становлять близько 11 л на 100 км.

КПП працює у притаманному для варіатора стилі з характерним звуком, проте все ж з імітацією перемикання передач, яких тут 8. Підвіска комфортна, авто впевнено почувається на нерівній дорозі та проходить вибоїни.

Попереду тут встановлена незалежна підвіска типу Макферсон, а позаду — незалежна багатоважільна зі стабілізатором.

Тепер стосовно повного приводу та режимів водіння.

Режимів S-AWC є шість – Eco, Normal, Tarmac, Gravel, Snow і Mud.

Майже всі режими не потребують особливих роз’яснень, адже мають красномовні назви, які натякають на стиль та покриття, для якого вони призначені.

А ось режим Tarmac одразу ж викликав запитання, адже з назви так і не здогадаєшся. Tarmac передбачений для динамічного водіння асфальтованими дорогами. Свого роду режим Спорт, тільки під іншою назвою.

Скільки коштує Mitsubishi Outlander

Оскільки двигун, КПП та привід в  Mitsubishi Outlander безальтернативні, то обрати можна лише комплектацію, яких є дві – Intense та Ultimate.

Mitsubishi Outlander у більш простій комплектації Intense коштує 1 599 000 грн.

Mitsubishi Outlander у максимальній комплектації Ultimate (саме така була на тест-драйві) коштує 1 785 000 грн.

Підсумки

Mitsubishi Outlander став повністю іншим автомобілем порівняно з попередником, а спільна платформа з Renault-Nissan пішла йому лише на користь, як на мене.

Mitsubishi Outlander —  сучасніший, якісніший та стильніший. Він отримав просторий 7-місний салон, розкішний другий ряд та доволі якісні матеріали оздоблення.  Є нюанси, які б я все ж допрацював, такі як мультимедійний екран, проте, можливо, я надто прискіпливий у цьому плані.

Вирішувати, як завжди, вам.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-04-12 13:47:34