Меми допомагають старшокласникам краще розібратися в генетиці: вчені пропонують нову методику
Два науковці філіпінського університету Атенео де Маніла вирішили дослідити, як можна осучаснити викладання біології для старшокласників.
Для пояснення складних тем, таких як поділ клітин і генетика, вони використали меми.
Про поділ клітин з гумором
Мем – це лаконічна змістовна фраза, малюнок, який має гумористичний відтінок, зрозумілий та близький для певної групи людей.
У дослідженні взяли участь дві групи одинадцятикласників – усього 240 осіб. Їм запропонували вивчити клітинний поділ і генетику за допомогою двох різних підходів. Одним викладали тему традиційно, іншим – за допомогою мемів.
Це приклад мемів, які використовували для пояснення поділу (мейозу та мітозу), понять РНК, ДНК і реплікації, а також — гетерозигот. (Carlos & Delocado. / The Asian Journal of Biology Education, 2024)
Експериментальна група, яка навчалася з використанням матеріалів, наповнених мемами, мала значно вищі бали після тестування, ніж старшокласники, які опановували тему без мемів.
Меми допомагають краще пояснити тему і зацікавити учнів
Це дослідження дає підстави говорити про нові педагогічні інструменти і стратегії для донесення до учнів нового покоління якомога більше складної інформації.
Крім того, використання мемів знизило тривожність учнів на уроці і заохотило їх більш докладно вивчати предмет, який до цього їх мало цікавив.
Дослідники зазначили, що підхід з гумором до викладання тієї чи іншої складної теми з будь-якого предмету може не лише зацікавити підлітків, а й допомогти знайти спільну мову з ними.
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Джерело і фото: The Asian Journal of Biology Education, Наука
Джерело ФАКТИ. ICTV
2025-01-22 14:41:00