Для людей з вадами слуху: у ПриватБанку запустили відеоконсультації жестової мовою
ПриватБанк представив новий сервіс відеоконсультацій українською жестовою мовою у своєму мобільному застосунку Приват24.
Ініціатива була реалізована до Міжнародного дня нечуючих людей 29 вересня. Це перше подібне рішення серед українських банків. Воно спрямоване на підтримку клієнтів з порушенням слуху.
Як отримати консультацію жестовою мовою
Нечуючі користувачі мають змогу отримати консультації банківських спеціалістів за допомогою жестової мови.
Щоб скористатися новою послугою, потрібно увійти в Приват24, обрати розділ Комунікації і активувати Консультацію жестовою мовою.
Чому це важливо
ПриватБанк працює над реалізацією власної стратегії безбар’єрності. Відеозв’язок для людей з вадами слуху став важливим кроком у цьому напрямі.
– Ми ставимо клієнта і його потреби у центр всього, що ми робимо, тож це рішення – відповідь на один із складних, але надзвичайно актуальних суспільних запитів, – сказала керівниця комунікацій та зв’язків із громадськістю ПриватБанку Олеся Жулинська.
Фахівці банку вивчали жестову мову разом з тренерами Всеукраїнської асоціації перекладачів жестової мови та людей з інвалідністю.
Перші результати тестового запуску показали, що є потреба у таких послугах – за два дні звернулось 18 клієнтів.
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Джерело: ПриватБанк
Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-09-30 15:55:52