Автозапчастини магазин AvtoBot м.Ніжин Автозапчастини магазин AvtoBot м.Ніжин
Новини Чернігова

Змушують платити за безкоштовне: чернігівка скаржиться на лікарів 2-ї міської лікарні

Змушують платити за безкоштовне: чернігівка скаржиться на лікарів 2-ї міської лікарні

Маючи направлення від сімейного лікаря, за яким всі діагностичні послуги мають бути безкоштовними, жінка вимушена була сплатити за рентген. Хоча на роздрукованому чеку це було зафіксоване як «благодійний внесок».

Пост-обурення оприлюднила чернігівка Ірина Кудрик на своїй сторінці у Facebook.

Приводом для цього була ситуація, з якою вона стикнулась у Другій міській лікарні.

Чернігівка розповіла, що її сімейний лікар виписав електронне направлення на рентген і до лікаря-травматолога, з яким вона й пішла до 2-ї міської.

Проте, пише жінка, там не тільки не прийняли електронне направлення, мовляв, що їм потрібний паперовий варіант, а й взагалі стягнули платню за діагностичну послугу, яка має бути безкоштовною, якщо є направлення від сімейного лікаря.

В лікарні Ірині повідомили, «що в них чітка вказівка і наказ: незалежно від того, є направлення чи ні, всі повинні ЗАПЛАТИТИ, бо в їх закладі це платна послуга. «Код 31, сума 94 грн!»

Заплативши за «безкоштовну» послугу в терміналі, жінка отримала чек, де було написано, що це «благодійний внесок».

«Ще раз пересвідчуюсь, що зі мною вчиняють організоване ШАХРАЙСТВО групою осіб», – емоційно пише Ірина.

Коли ж нарешті жінка потрапила до травматолога, то останній виписав їй також електронне направлення на УЗД. На вимогу пацієнтки роздрукувати, лікар відповів, що в них нема принтера.

Медсестра біля кабінету УЗД знову ж таки «ігнорує» електронну версію направлення і вимагає паперову. Лікар, якого покликали задля з'ясування інциденту, за словами Ірини «в ультимативній формі заявляє, що він не може мене прийняти, і моє направлення його ніяк не зачіпає, бо в нього НЕМАЄ КОМП‘ЮТЕРА!!!!»

«За результатами цим двох візитів до 2-Ї лікарні м.Чернігів мною направлено скарги до Національної Служби здоров‘я України. Знаю, що завтра в лікарні буде перевірка цих фактів. Сподіваюсь, що наслідком має бути або припинення всіх цих ганебних фактів, або припинення фінансування лікарні», – підсумовує Ірина.

За коментарем щодо ситуації ми звернулись до начальника Управління охорони здоров'я Чернігівської міської ради Владислава Кухаря.

Змушують платити за безкоштовне: чернігівка скаржиться на лікарів 2-ї міської лікарні

Він пояснив, як правило сімейний лікар повинен дати направлення до вузького спеціаліста, а той тоді вже вирішує, яку діагностику проводити. Проте навіть в тому випадку, якщо сімейний лікар й надав електронне направлення на діагностику, то процедура повинна бути безкоштовною. Виключенням є ті випадки, коли пацієнт сам вирішує, що йому потрібна та чи інша діагностика. Тоді він сплачує суму згідно прейскуранта платних послуг.

Також Кухар зазначив, що в лікарні дійсні електронні направлення, чому персонал себе так дивно поводив, сказати не може, адже не знає повної картини та й не виключає так званий «людській фактор».

Щодо «благодійного внеску», то Владислав Кухар сказав, що на чеках ще роздруковується «стара шапка», яку повинні найближчим часом змінити. І для з'ясування цього факту буде проводитись перевірка.

З ситуацією, яку оприлюднила жінка, Кухар обіцяє розібратися. Та радить зі скаргою звернутися безпосередньо до Управління охорони здоров'я Чернігівської міської ради до нього чи його заступника. Адже проблема, викладена у пості, це особиста точка зору людини, тому потрібно ретельно розібратися, яка зі сторін поводила себе некоректно.

Джерело ВИСОКИЙ ВАЛ
03.09.2020