Автозапчастини магазин AvtoBot м.Ніжин Автозапчастини магазин AvtoBot м.Ніжин
Новини Чернігова

Жителі Чернігівщини за півроку через неуважність «загубили» майже 160 тисяч гривень, які заплатили за газ

Жителі Чернігівщини за півроку через неуважність «загубили» майже 160 тисяч гривень, які заплатили за газ

Десятки тисяч гривень «зависають у повітрі» через неможливість ідентифікувати платежі і знайти абонентів, які їх зробили. Так, за шість місяців 2020 року жителі Чернігівської області через неуважність загубили майже 160 тисяч гривень.

Про це Високому Валу повідомили в пресслужбі АТ «Чернігівгаз».

Це трапляється, загалом, через дві основні причини, стверджують у пресслужбі, зокрема:

– у графі «коментар до платежу» зазначають лише прізвище платника, але немає ні його адреси, ні номера особового рахунку. Такі платежі залишаються в розділі «неідентифікованих»;

– помилки при заповненні, коли схибивши на одну цифру в номері розрахункового або особового рахунку клієнт відправляє гроші не туди, куди планував.

«Надважливо прискіпливо звіряти дані, вказані у квитанції та банківському чеку, не відходячи від каси. Якщо клієнт сплачує через інтернет-банкінг за давно створеним шаблоном, то має перевірити, чи всі поля заповнені коректно», — розповідає начальник відділу продажів фізичним особам ТОВ «Чернігівгаз Збут» Ірина Антоненко.

Якщо ж гроші на рахунок так і не втрапили, то споживачеві необхідно звернутися до ТОВ «Чернігівгаз Збут» із письмовою заявою про пошук коштів, до якої потрібно додати копію банківського чеку. Якщо клієнт помітив помилку в банку чи на пошті, писати заяву про повернення помилково зарахованих коштів потрібно в самій фінустанові.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Джерело ВИСОКИЙ ВАЛ
22.09.2020