Україна і світ

Збільшення держдивідендів до 90% призведе до зупинки реалізації інфраструктурних проектів в аеропорту “Бориспіль”, – Дихне

Аеропорт спільно з Міністерством інфраструктури звернувся до Кабміну: просять змінити норматив вилучення доходів держпідприємства

Джерело: 112.ua

Збільшення держдивідендів до 90% призведе до зупинки реалізації інфраструктурних проектів в аеропорту "Бориспіль", - Дихне

Збільшення нормативу дивідендів, які вилучаються з аеропорту “Бориспіль” з 40% до 90%, призведе до зупинки реалізації інфраструктурних проектів, позбавить можливості оновлювати обладнання, також, створить ризики невиконання аеропортом поточних кредитних зобов’язань, у тому числі перед японським банком Міжнародного співробітництва.

Про це журналістам розповів перший заступник гендиректора аеропорту “Бориспіль” Євген Дихне.

“Аеропорт “Бориспіль” та Міністерство інфраструктури звернулися в Кабмін з інформацією про ризики зриву пріоритетного для транспортної галузі України розвитку аеропорту “Бориспіль”. Ми сподіваємося на виважене і позитивне рішення”, – сказав він.   

Збільшення норми держдивідендів передбачено постановами №363 та №364, які Кабмін ухвалив минулого місяця. 

“Україна нічого не інвестує в аеропорт “Бориспіль”. Навпаки, держава вилучає з аеропорту 40% прибутку і 18% у вигляді податку на прибуток. Але навіть в цих умовах аеропорт “Бориспіль” активно розвивається, інвестуючи в розвиток інфраструктури ті 40%, які у нього залишаються”, – сказав Дихне, зазначивши, що “Бориспіль” працює в умовах жорсткої конкуренції з іншими аеропортами, які отримують значні інвестиції в розвиток. 

Кілька місяців тому був відкритий аеропорт Стамбулу, в який було інвестовано понад 10 млрд євро. Минулого тижня з’явилася інформація про затвердження урядом Польщі рішення про виділення понад 10 млрд євро на новий аеропорт у Варшаві, сказав Дихне.

Для забезпечення необхідної базової інфраструктури, з урахуванням приросту пасажиропотоку близько 20%, як зараз, “Бориспіль” потрібні інвестиції в розмірі близько 3,5 млрд євро. 

У разі, якщо норма про збільшення держдивідендів до 90% буде збережена, “Бориспіль” не зможе реалізувати проекти заплановані на найближчий час: зокрема, сплатити вже побудований багаторівневий паркінг, завершити ремонтні роботи на пероні, розповів Дихне. Серед запланованих проектів, будівництво офісного центру, другої черги багаторівневого паркінгу, вантажного терміналу.

Новини за темою: В аеропорту “Бориспіль” буде побудований новий чотирьохзірковий готель

“Ми не зможемо обновляти аеродромну техніку від Jetbroom і ELEPHANT до звичайних перронных автобусів. Не зможемо оновлювати обладнання з авіабезпеки, навіть те, яке вимагає ICAO і IATA”, – сказав Дихне.

Як відомо, безпека роботи будь-якого аеропорту залежить від стану його злітно-посадкової смуги. Часто в складних метеорологічних умовах літакам доводиться сідати в умовах поганої видимості і будь-які інші негативні чинники різко підвищують ризики виникнення позаштатних ситуацій. З цієї причини до стану злітно-посадкової смуги пред’являють найвищі вимоги. На підтримання її в робочому стані спрямований цілий арсенал сучасної аеродромно-прибиральної техніки.

Прибиральні машини Boschung Jetbroom можуть забезпечити високу швидкість прибирання в самих складних метео умовах. ELEPHANT – це машини для обробки повітряних суден від криги.

Нагадаємо, в аеропорту “Бориспіль” почав працювати багаторівневий паркінг навпроти терміналу D.

Джерело: www.112.ua