Будівельні матеріали м.Ніжин Будівельні матеріали м.Ніжин
Україна і світ

Як подати показники води у Київводоканал


Як подати показники гарячої та холодної води

Як подати показники води через офіційний сайт

Як подати показники води в Особистому кабінеті

Як подати показники води через Viber та Telegram

Наразі існує 4 способи подачі показників:

  • через офіційний сайт Київводоканалу;
  • через Особистий кабінет;
  • за допомогою мобільних додатків на смартфонах;
  • зателефонувати в контакт-центр за телефоном: (044) 202-02-02.

Київводоканал приймає інформацію про водоспоживання з 5 числа і до кінця поточного місяця.

Для цього треба відкрити головну сторінку сайту vodokanal.kiev.ua та натиснути на кнопку Надати показники.

Для початку користування сервісом необхідно визначити та зазначити тип вашої квитанції та номер особового рахунку.

Після цього потрібно внести дані вашого рахунку, адресу та надати згоду на обробку персональних даних.


 

Для цього способу необхідно перейти за посиланням та натиснути на кнопку Мій кабінет, якщо ви вже користувались цим сервісом.

Для реєстрації потрібно внести адресу вашої електронної пошти, пароль та особистий рахунок або ГІОЦ.

Цей спосіб зручний тим, що користувачам не потрібно щоразу заново вводити дані особистого рахунку.

Також користувачі сервісу можуть слідкувати за історією комунальних платежів.


Для подачі показників холодної та гарячої води у мобільних додатках вам потрібен тільки доступ до інтернету та ваш смартфон.

Для цього способу потрібно знайти у рядку пошуку Київводоканал та розпочати чат з ботом.

У чат-боті потрібно внести свій номер телефону, особовий рахунок, повну адресу та поточні показники лічильників.

Після цього бот надішле ваші показники в Київводоканал.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2021-04-14 17:27:28