Будівельні матеріали м.Ніжин
Україна і світ

Військові 3 млн разів скористалися знижками на АЗК за програмою Плюси — Міноборони

Фото: Наталія Кравчук / АрміяInform. Застосунок Армія+

Найпопулярнішими пропозиціями програми підтримки військових Плюси в Армія+ стали знижки від мереж АЗК. Ними скористались 3 млн разів за майже 7 місяців роботи сервісу.

Про дані опитування інформує Міністерство оборони України 23 липня.

Саме категорію «паливо та енергетика» найбільше (44% відповідей) хотіли бачити військовослужбовці в застосунку Армія+.

Таку думку висловили захисники й захисниці під час опитування щодо програми Плюси, яке в березні провело Міноборони, зробивши фокус на розвитку цієї категорії пропозицій. Тоді своєю думкою поділились 43 000 військових, що було рекордною кількістю на той момент у застосунку.

Мережі АЗК залишаються № 1 за кількістю представлених партнерів — це UKRNAFTA, WOG та ОККО. Сумарно військові заправили на цих трьох мережах 44,3 мільйона літрів пального зі знижкою. На фінальній стадії знаходяться перемовини із кількома мережами АЗК, які з’являться в програмі згодом.

Крім цього, в Плюсах з’явилися нові партнери зі сфер, яких не було в сервісі та за які військові також активно голосували. Це товари для побуту, спорядження та дозвілля. Це маркетплейс ROZETKA, інтернет-магазин Ukrarmor та мережа кінотеатрів Multiplex.

Їхні пропозиції мають попит серед користувачів. Наприклад, промокодами ROZETKA та Ukrarmor скористалися 10 800 разів, а завдяки знижці від Multiplex купили 23 900 квитків у кіно.

Найбільше з нових функцій програми просили додати можливість поділитися знижкою з рідними. 44% респондентів вважали найважливішою можливість ділитися знижками з рідними, а 88% були готові ділитися з родиною пропозиціями програми. Це також було втілено наприкінці квітня. За цей час користувачі 45 000 разів надіслали промокоди чи QR-коди на знижку.

«Наша мета — зробити Плюси людяним і теплим сервісом, який може відгукнутися пропозицією на будь-який життєвий запит військових. Це опитування зробило вектор розвитку програми ще більш чітким і ми зробили перші кроки, які враховують побажання користувачів», — зазначила заступниця міністра оборони України з питань цифровізації Катерина Черногоренко.

Також Катерина Черногоренко додала, що незабаром в програмі з’явиться низка партнерів, чиї пропозиції будуть пов’язані з дозвіллям, а саме книжками, а також із їжею та напоями, спорядженням і мобільним зв’язком.

Програма Плюси стартувала у грудні 2024 року, щоб об’єднати великі бізнеси й надавати спеціальні пропозиції на товари та послуги для військових.

Крім заощаджених 257 мільйонів, знижками від партнерів скористалися вже 3 мільйони разів. За цей час до програми долучилися такі компанії, як «Укрзалізниця», UKRNAFTA, Нова пошта, WOG, ОККО, ROZETKA, Ukrarmor та Multiplex.

Як повідомляла АрміяInform, український виробник бронезахисту та військового спорядження «Балістика» став новим партнером програми Плюси в застосунку Армія+. Пропозиція компанії — один промокод на місяць, який дає знижку 500 гривень на будь-яке замовлення.

Джерело: Інформаційне агентство АрміяInform