Україна і світ

В “Опорі” назвали партію-лідера за витратами на політичну рекламу в Facebook

Найбільше коштів на передвиборну рекламу витратила партія “Голос”, на другому місці – “Європейська солідарність”

Джерело: 112.ua

В "Опорі" назвали партію-лідера за витратами на політичну рекламу в Facebook

Лідером по витратах коштів на політичну рекламу в Facebook є партія “Голос”. Про це повідомив аналітик громадянської мережі “Опора” Роберт Лорян на прес-конференції в Києві, повідомляє “Інтерфакс-Україна”.

“Найбільше коштів на передвиборну рекламу витратила партія “Голос”. За нашими підрахунками, на виборчу агітацію в мережі Facebook в період з 24 травня по 15 липня вона витратила понад 232 тис. доларів”, – уточнив він.

Представник “Опори” додав, що в “Голосі” наймолодша аудиторія користувачів Facebook.

На другому місці за витратами — партія “Європейська солідарність” — понад 200 тис. доларів.

“В цілому на політичну рекламу з 24 травня по 15 липня за даними Facebook в Україні витрачено понад 1 млн 800 тис. доларів”, — резюмував аналітик.

Раніше спостерігачі КВУ повідомили про факти масштабного використання технологій чорного PR на позачергових виборах народних депутатів.

Нагадаємо, позачергові парламентські вибори відбудуться 21 липня. 24 травня стартував виборчий процес позачергових виборів у Верховну Раду. Реєстрація партій та кандидатів у депутати завершилася 24 червня. Всього ЦВК зареєструвала 5 845 тисяч кандидатів і 21 список політичних партій.

Джерело: www.112.ua