Будівельні матеріали м.Ніжин
Україна і світ

Українські дорожники спроможні відновити автошляхи без іноземних підрядників – Березовський

Вітчизняні дорожні компанії значно посилили свій виробничий потенціал і спроможні виконати заплановані на 2021 рік обсяги ремонтно-будівельних робіт без залучення іноземних підрядників.

Про це заявив президент Національної асоціації дорожників України Микола Березовський, підбиваючи підсумки дорожньої галузі 2020 року.

– Протягом року члени Асоціації активно інвестувати у розвиток бізнесу – нові виробничі бази, заводи, обладнання, техніку. Збудовано понад 15 заводів.

Кількість основних машин та механізмів за рік збільшилася майже на одну тисячу одиниць і на кінець року складає понад шести тисяч. Загальна сума інвестицій оцінюється у п’ять млрд грн, – заявив Микола Березовський.

За його словами, безпрецедентні інвестиції в галузь значно посилили виробничий потенціал українських дорожніх компаній.

– Недозавантаженість заводів у середньому становить 40-50%. Відтак наступного року українські підрядники можуть збільшити виробництво та обсяги робіт щонайменше наполовину. Тому штучно тягнути на ринок незрозумілих іноземних гастролерів – не має жодного сенсу! – зазначив Микола Березовський.

Він також додав, що рекордне фінансування відновлення дорожньої інфраструктури посилило зацікавлення українським ринком серед закордонних компаній.

На вітчизняному ринку нині працюють підрядники із понад десяти країн. Проте низка іноземних компаній, яких Укравтодор залучав до ремонтно-будівельних робіт, у багатьох випадках зірвали виконання контрактів.

– Участь закордонних підрядників – це значний ризик. І в питанні вчасного виконання контракту, і щодо дотримання якості робіт. Реальна гарантія якості – це перевірені українські компанії з доведеною репутацією та досвідом, – заявив президент НАДУ.

Він також додав, що вітчизняних ринок дорожньо-будівельних робіт бурхливо розвивається, а конкуренція серед підрядників у 2020 році значно посилилася.

– 2020 рік довів, що зростати і розвиватись може кожен дорожній будівельник, хто працює якісно та професійно, хто створив сильну, мотивовану та фахову команду, інвестував у сучасну техніку. Обсяги робіт українських компаній виросли на понад у три рази. Важливо, що зростали не лише найбільші компанії.

У три-п’ять разів збільшились обсяги виробництва в багатьох регіональних та місцевих компаній. Наступного року вони зможуть скласти конкуренцію підрядникам галузі з ТОП-10 і змагатися за більш масштабні проекти національного рівня, – наголосив Микола Березовський.

Найкращих результатів на ринку, за словами Миколи Березовського, за підсумками 2020 року досягнули саме компанії-члени НАДУ.

– Українські компанії цього року виробили рекордний обсяг асфальтобетону (дев’ять млн тон) та цементобетону (350 тис. тон). Лідером є Автомагістраль-Південь, яка виробила майже три млн тонн асфальтобетону.

Мільйонну позначку перетнула й низка інших провідних підрядників: Група компаній RDS, Автострада та Онур Конструкціон Інтернешнл, – повідомив президент НАДУ.

Національна асоціація дорожників України (НАДУ) об’єднує понад 50 українських дорожньо-будівельних компаній, підприємств суміжних галузей та профільних навчальних закладів з уcіх регіонів країни.

2020 року компанії-члени НАДУ побудували та відремонтували понад 2,6 тис. км доріг державного та місцевого значення на суму понад 53 млрд грн. Більшість проектів завершені у встановлений термін, а в багатьох випадках і раніше.

Нагадаємо, раніше ми писали, що за 2020 рік зробили удесятеро більше доріг, ніж за попередні 10 років.

Читайте останні новини України та світу на каналі  в Telegram

Джерело ФАКТИ. ICTV
2020-12-28 16:03:25