Будівельні матеріали м.Ніжин
Україна і світ

Тест-драйв Lexus GX 550: коротке знайомство та перші враження


Life.Факти ICTV побували на презентації Lexus GX 550 в Україні. Нам випала нагода випробувати його на кількагодинному тесті на гірському бездоріжжі.

Дизайн Lexus GX

Lexus GX отримав доволі сміливий, брутальний дизайн з кутастими формами. Цікаво, сучасно, але подобається не всім, тож справа смаку. Жодного натяку на попередника – вигляд має зовсім інакший.

В Україні представлено дві версії Lexus GX – Luxury+ та Overtrail.

Lexus GX в комплектації Luxury+ — це, якщо можна так сказати, більш міська версія рамного позашляховика.

Lexus GX Luxury+ відрізняють 22-дюймові диски на шосейних шинах, висувні підніжки, фарбовані в колір кузова накладки колісних арок, дверних ручок, дзеркал та ледь помітні рейлінги на даху.

Lexus GX Overtrail – це вже більше про бездоріжжя та багнюку.

Overtrail відрізняється брутальними, позашляховими шинами на 18-дюймових дисках, нефарбованими накладками колісних арок, дверних ручок, дзеркал та вищими рейлінгами на даху.

Також у Luxury+ та Overtrail відрізняються передній та задній бампери, які більше орієнтовані на бездоріжжя в останнього.

Інтер’єр Lexus GX

Салон Lexus GX теж абсолютно відрізняється від попередника, видається більш свіжим та сучасним.

Lexus GX має очікувано просторий салон, який наситили сучасними рішеннями та фамільними рисами Lexus.

Панель приладів виконана у вже фірмовому стилі з 12,3-дюймовим дисплеєм.

Мультимедійна система вже теж доволі знайома за іншими моделями Lexus – 14-дюймовий мультимедійний екран системи Link Pro.

Lexus GX у версії Luxury+ відрізняється семіаніловою шкірою, преміальною аудіосистемою Mark Levinson на 21 динамік.

Своєю чергою Overtrail отримав салон зі штучної шкіри та базову аудіосистему на 10 динаміків.

Техніка Lexus GX

На новому Lexus GX з’явився новий V6-турбобензиновий двигун об’ємом 3,5 л та нова 10-ступенева АКПП. Lexus GX, як і в минулому, справжній, вірний традиціям, рамний позашляховик.

Новий двигун поступається об’ємом попередньому 4,6-літровому V8, проте забезпечує значно більшу потужність і крутний момент завдяки сучасним технологічним рішенням.

Максимальна потужність цього двигуна досягає 354 к. с./260 кВт, що перевищує показник V8 у 296 к. с./218 кВт. Крім того, максимальний крутний момент зріс майже на 50% і тепер становить 650 Нм проти попередніх 438 Нм.

Такий рівень потужності дозволяє буксирувати 3 500 кг, проте це стосується лише версії Overtrail.

Версія Overtrail більше орієнтована на бездоріжжя, тож в плані повного приводу вона бере гору.

Версія Luxury+ отримала лише понижений ряд та блокування центрального диференціала, чого й так цілком достатньо для бездоріжжя. Слизький, гірський підйом став легкою прогулянкою для Lexus GX Luxury+. Звісно, звичайна зимова гума з часом забилась глиною, проте це не надто завадило GX.

Lexus GX Overtrail додатково отримав блокування заднього диференціала, систему допомоги під час руху бездоріжжям Crawl Control, систему допомоги на спуску та вибір режимів для різних типів поверхонь.

Словом, Lexus GX у версії Overtrail не відчув жодного дискомфорту під час підйому в осінніх горах, який дався йому легко та із задоволенням.

Скільки коштує Lexus GX

Lexus GX у версії Overtrail в Україні стартує з відмітки 4 142 469 грн.

Lexus GX у версії Luxury+ в Україні вартує від 4 323 309 грн.

Короткі підсумки

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Lexus GX став зовсім інакшим, якщо порівняти з попередником, як зовні, так і технічно. Сміливий дизайн, сучасний салон, позашляхова версія – це цікаво. Невдовзі чекаємо на більш детальне знайомство з Lexus GX.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-10-23 13:58:24