Автозапчастини магазин AvtoBot м.Ніжин Автозапчастини магазин AvtoBot м.Ніжин
Україна і світ

Суми сягають $100 тис.: які партії найбільше витрачають на рекламу у Facebook

За вересень 2020 року в українському сегменті Facebook опублікували близько 36 тис. постів з ознаками політичної реклами.

Голова правління громадянської мережі Опора Ольга Айвазовська під час прес-конференції повідомила, що їхня сукупна вартість становить від $1,15 млн до $1,4 млн.

У серпні та на початку вересня публікацій подібного змісту було вдвічі менше, їхня сукупна вартість становила близько $400 тис.

Громадянська мережа Опора сформувала рейтинг політичних сил, які найбільше використовують соцмережі для своєї агітації.

На першому місці опинилася партія За майбутнє, яка витратила $103 091. Другу сходинку посів Наш край, який у вересні витратив понад $64 тис. На третьому місці Слуга народу – $42 тис.

Дещо менші витрати у Європейської солідарності – $35 тис. і Перемоги Пальчевського – $28 тис.

Які партії подолають бар’єр 5% на місцевих виборах

Місцеві вибори 2020 відбудуться у неділю 25 жовтня. Згідно з опитуванням соціологічної групи Рейтинг, умовний 5% бар’єр долають п’ять політсил: Слугу народу готові підтримати 15,5% тих, хто визначився і має намір прийти на вибори, Європейську солідарність – 11,4%, Опозиційну платформу – За життя – 11,4%, Батьківщину – 8,3% та За майбутнє – 6,2%.

56% респондентів зазначили, що обов’язково візьмуть участь у місцевих виборах.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook

 

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Джерело ФАКТИ. ICTV
2020-10-02 16:00:07