Будівельні матеріали м.Ніжин
Україна і світ

Судоми, висипи та ускладнене дихання – у Мексиці лікарю стало зле після вакцинації

У Мексиці жінку-лікаря госпіталізували до лікарні з висипами на шкірі, судомами та ускладненим диханням.

Напередодні їй зробили укол препаратом фармацевтичних компаній Pfizer та BioNTech. Медики поставили діагноз – енцефаломієліт (гостре захворювання головного та спинного мозку, – Ред.).

Міністерство охорони здоров’я Мексики повідомило, що у жінки була алергічна реакція. Вони підкреслили, що під час випробувань не було зафіксовано впливу вакцини на захворювання мозку.

Побічні ефекти від вакцини

Фінляндія повідомила про побічні ефекти після щеплення. Наразі їх зафіксували лише в одного пацієнта, тому деталі не розголошують.

Однак, якщо кількість жертв збільшиться, будуть оприлюднені усі симптоми.

Читайте останні новини України та світу на каналі  в Telegram

Джерело ФАКТИ. ICTV
2021-01-02 19:28:07