Будівельні матеріали м.Ніжин Будівельні матеріали м.Ніжин
Новини Чернігова

Спринтер, який потрапив у ДТП на Чернігівщині, був переобладнаний з вантажного – Найєм

Спринтер, який потрапив у ДТП на Чернігівщині, був переобладнаний з вантажного – Найєм

Спринтер, який потрапив у ДТП з 13 загиблими, був переобладнаний з вантажного. Це показали попередні результати технічної перевірки стану автобуса та фури, яке проводить Мінінфраструктури, розповів заступник міністра інфраструктури, глава комісії з технічного розслідування цієї ДТП Мустафа Найєм, повідомляє Суспільне.

Зробили це за кордоном, і його ввезли в Україну під виглядом транспорту для перевезення пасажирів. Дозволи на роботи були, сказав Найєм, хоча перероблені спринтери, за законом, не можуть брати участь у конкурсі на обслуговування маршрутів.

«Жертв трагедії могло бути менше, якби це був автобус для перевезення пасажирів. Бо задні крісла по суті просто зірвало через погане кріплення, і людей розчавило», – сказав заступник міністра.

З його слів, з нового року перевірятимуть всі спринтери, чи вони не перероблені з вантажних.

Мінінфраструктури відслідковує, який шлях пройшов спринтер після ввезення в Україну. Він перетнув кордон у 2010 році. Що він переобладнаний, могли помітити на кількох етапах, розповів заступник міністра.

«Митні служби, в першу чергу, потім під час технічного контролю і реєстрації мали б зазначити, що це вантажний транспорт, а не автобус, бо він був перероблений», – додав Мустафа.

Але оскільки по документах він був зареєстрований як автобус, він і далі продовжив своє життя в транспортній інфраструктурі, як пасажирський. Брав участь у конкурсах, перемагав і їздив.

«У 2011 році він продав цей автобус і тоді йому ще раз чомусь підтвердили, що це автобус. Ми вже знаємо, яка точка обов’язкового технічного контролю надала йому цей дозвіл, і хто провів йому і підтвердив, що він може здійснювати перевезення пасажирів. І ця точка контролю зробила помилку, бо вони мали б зазначити, що він перероблений. Чи мала ця точка взагалі право проводити контроль, ми теж зараз перевіряємо, але він був випущений на лінію», – показала перевірка.

Щодо вантажівки, то перевірка показала, що вона не була ліцензована. Щоправда, законодавство зараз цього не вимагає.

У Мінінфраструктури розмірковують над тим, щоб ліцензувати вантажні перевезення. Якщо буде ухвалено відповідний законопроєкт, то ліцензування можуть розпочати вже з наступного року.

«Два чи три роки тому це скасували і ми зараз бачимо, що це переростає в не правильну ситуацію. Дійсно є ситуації, коли ми не можемо ці питання контролювати. Як тільки буде прийнято законопрпоєкт, він вже пройшов підкомітет ВР і буде запропонований до Верховної Ради, щоб його прийняли, то вже можливо з наступного року він запрацює», – сказав Найєм.

Отримуйте оперативні новини Чернігівщини – підписуйтеся на наш Telegram-канал – https://t.me/CheLineTv

11.12.2021
Джерело: ЧЕLINE. Новини Чернігова

Магазин Автозапчастин м.Ніжин