Сall-центр, створений на базі Ніжинради, перетворився на телефон довіри

Як вже повідомлялося, 2 квітня, на базі Ніжинської міської ради розпочав роботу додатковий сall-центр для забезпечення своєчасного та якісного розгляду звернень мешканців нашої громади.
На оперативній нараді, яка відбулася сьогодні, 8 квітня, начальник Управління культури і туризму Тетяни Бассак зазначила, що кількість дзвінків від громадян поступово зменшується. Якщо минулої неділі, наприклад, надійшло 104 звернення за день, то вчора, у четвер, — 78.
Люди звертаються з питань відшкодування майна, розмінування, роботи опалення, отримання ліків, цікавляться, як можна дістатися з Ніжина до населених пунктів району.
Чимало дзвінків надходить з приводу функціонування банкоматів. Як зазначила Т. Бассак, їх робота у місті поступово нормалізується. На жаль, поки що є черги, бракує готівки. Але зміни на покращення помітні.
Сall-центр продовжує слугувати своєрідним телефоном довіри. Приблизно 80% людей звертаються за психологічною підтримкою. І тільки 20% — за довідковою інформацією.
«Але ми намагаємося вислухати та заспокоїти кожну людину», — зауважила Тетяна Федорівна.
Автор: журналіст сайту «УН» Валентина Савчук
Фото з мережі Інтернет
Джерело: uezd.com.ua
2022-04-09 02:28:02