Україна і світ

Розмитнення “євроблях”: експерт пояснив, чи будуть нові протести та наскільки вони доречні

Розмитнення "євроблях": експерт пояснив, чи будуть нові протести та наскільки вони доречні

Власники автівок на єврономерах знов вийшли на вулиці. Цього разу “євробляхери” вимагають продовжити пільговий період розмитнення своїх авто, а також відтермінувати запровадження штрафів за нерозмитнену автівку. Однак фінансовий експерт Сергій Фурса вважає, що їм не вдасться добитися виконання своїх вимог.

Таку думку він висловив у прямому ефірі 24 каналу. Фурса наголосив, що проблеми автомобілів на єврономерах вже немає. Більшість українців, а саме понад 200 тисяч водії, вже встигли розмитнити свої автомобілі. 

Що вимагають “євробляхери”

  • Подовжити пільговий період для розмитнення авто.
  • Скасувати акциз на авто.
  • Відтермінувати запровадження штрафів за нерозмитнену автівку.
  • Зупинити нарахування повторних штрафів за розмитнення у розмірі 8,5 тисяч гривень.
  • Сергій Фурса зауважив, що держава та уряд вже пішли їм на зустріч, коли ввели пільговий період на розмитнення авто. Ба більше, Сергій переконаний, що такі вимоги мітингарів є просто недоречними.

    Є нормальні водії, які вклалися у цей пільговий період та встигли розмитнити авто, а є ті, які вирішили схитрувати. Треба розуміти, якщо продовжити пільговий період, то він вже ніколи не закінчиться, люди будуть просити ще і ще,
    – сказав Фурса.

    Розмитнення "євроблях": експерт пояснив, чи будуть нові протести та наскільки вони доречні
    Розмитнення "євроблях": експерт пояснив, чи будуть нові протести та наскільки вони доречні
    Розмитнення "євроблях": експерт пояснив, чи будуть нові протести та наскільки вони доречні
    Розмитнення "євроблях": експерт пояснив, чи будуть нові протести та наскільки вони доречні
    Розмитнення "євроблях": експерт пояснив, чи будуть нові протести та наскільки вони доречні

    Чому вимоги активістів є недоречними

    Експерт пояснив, що люди, які вийшли на мітинг просто “загралися у політику”, мовляв, після того як їх очільник змагався за президентське крісло вони вирішили стати громадськими активістами. 

    Розумієте, раніше “євробляхерів” було багато, тому влада мала піти на поступки, адже частково сама винна у їх кількості. А тепер їх залишилося зовсім мало, тому не проблема їх штрафувати,
    – заявив економіст.

    Також він підсумував, що гроші, які держава отримала внаслідок розмитнення не є надзвичайно великими, але й зайвими їх назвати важко. 

    Нагадаємо, що вже з 24 травня до власників авто з іноземною реєстрацією почнуть застосовувати штрафні санкції. Наприклад, за нерозмитнення авто строком:

    • від 10 до 20 діб – штраф 17 тисяч гривень;
    • від 20 до 30 діб – 85 тисяч гривень;
    • більш ніж на 30 діб (а також за втрату або розкомплектування авто) – 170 тисяч гривень, або ж авто конфісковуватимуть за рішенням суду.

    Джерело Телеканал новини «24»
    15.05.2019