Реорганізація: куди подавати заяви-розрахунки з 01 січня

Реорганізація: куди подавати заяви-розрахунки з 01 січня
З
01 січня 2023 року Фонд соціального страхування України передав свої завдання
та функції до Пенсійного фонду – відтепер саме ПФУ є уповноваженим органом
управління в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.
ФССУ перебуває в процесі припинення.
Куди та як роботодавці мають подавати
заяви-розрахунки для отримання фінансування за лікарняними своїх працівників?
● Починаючи
з 01 січня, органом, який відповідає за прийняття заяв-розрахунків і
фінансування лікарняних і декретних допомог, є Пенсійний фонд України.
●
Тож усі заяви-розрахунки незалежно від виду допомог, які вони містять, відтепер
необхідно подавати до ПФУ.
●
Заяви, які містять у собі листки непрацездатності, сформовані до 01 січня 2023
року, також подаються до Пенсійного фонду.
● За інформацією
ПФУ, подати заяву-розрахунок страхувальники можуть двома способами:
– в електронному
вигляді через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг
Пенсійного фонду України;
– і
на паперових носіях до будь-якого сервісного центру ПФУ.
●
Для подання заяв-розрахунків в електронному вигляді роботодавцям не потрібно
укладати з Пенсійним фондом України договір про визнання КЕП.
●
Форма заяви-розрахунку наразі не змінилась.
●
Звертаємо увагу! Для отримання компетентних консультацій і страхувальники, і
застраховані особи мають звертатись до Пенсійного фонду України.
●
Нагадаємо, реорганізація системи соціального страхування проходить на виконання
Закону України від 21.09.2022 № 2620 та постанов Кабінету Міністрів України від
15.11.2022 № 1289 та від 02.12.2022 № 1350.
Пресслужба виконавчої дирекції
Фонду соціального страхування України
Джерело: nizhynrada.gov.ua
2023-01-04 14:33:04