Місто і регіон

Проблеми напівзруйнованих доріг лишать селянам? – ПравдаТУТ Ніжин

Ілюстративне фото

У Крупичполі та Ольшані Ічнянської ОТГ відбулися сходи жителів. На “народній” нараді мешканці сіл розглядали та намагались вирішити проблемні питання, які назбирались останнім часом. Серед них – і проблеми доріг.

Люди сердяться, що багатотонні вантажівки, які курсують центральною дорогою під час збирання зернових, розбивають її, і тому шлях із Крупичполя в напрямку Дорогинки – у незадовільному стані.

Ця “розбита” дорога перебуває на балансі Управління капітального будівництва Чернігівської ОДА і вже давно “благає” про допомогу. Та місцеві просять хоча б ямкового ремонту.

Така ж біда й у жителів сіл Буди та Радьківки Прилуцького району.

Журналісти нашого видання “ПравдаТУТ. Ніжин” дізнавались у заступника начальника Управління капітального будівництва, начальника відділу технічного контролю автомобільних доріг Валерія Ключника про можливість початку ремонту багатостраждальних сільських доріг.

На наш інформаційний запит Валерій Степанович надіслав письмову відповідь: “У поточному році буде проведено обстеження автодоріг  О250602 Дорогинка – Крупичполе Ічнянського району та О250605 Буди-Радьківка /Р-67/ у межах Прилуцького району, визначені об’єми робіт та розглянуто можливість виконання ремонтних робіт за рахунок експлуатаційного утримання, при надходженні відповідних обсягів фінансування”.

Однак у листі також зазначено, що голова Чернігівської ОДА ще в березні затвердив перелік об’єктів, які підпадають під ремонт, і на них виділені кошти в вигляді субвенції з держбюджету до місцевих скарбниць. До щасливого списку вищевказані дороги не втрапили.

Як варіант пошуку фінансування на ремонт автодороги – домовитись із агрофірмами, які використовують дороги для ведення свого бізнесу, бо саме їхній великотоннажний транспорт і руйнує асфальтне покриття, якому вже не один десяток років. Співфінансування чи навіть повна фінансова відповідальність агрофірм за проведення ремонту – нормальний вихід із ситуації бездоріжжя, адже, повністю зруйнувавши дороги, сорокатонні зерновози так само, як і звичайні селяни, не зможуть подолати шлях. А без нормальних доріг не зможуть існувати і сільськогосподарські підприємства.

Читайте новини на нашій Facebook-сторінці  та приєднуйтесь до нашої  Facebook-групи


Джерело: nizhyn.pravdatut.ua