Місто і регіон
Питання благоустрою територій, особливо в частині безпеки жителів, комфортних умов їх проживання та пересування, перебуває на постійному контролі відділу з благоустрою
Питання благоустрою територій, особливо в частині безпеки жителів, комфортних умов їх проживання та пересування, перебуває на постійному контролі відділу з благоустрою
Питання благоустрою територій, особливо в частині безпеки жителів, комфортних умов їх проживання та пересування, перебуває на постійному контролі відділу з благоустрою.
Особлива увага приділяється тим організаціям та підприємствам, на балансі яких знаходяться опори та люки.
Мікрорайони обстежуються практично щотижня, особливо після зимового періоду, коли об’єкти зазнають не лише інтенсивного фізичного зносу, але й пошкоджень унаслідок впливу природних явищ або роботи (руху) техніки.
Однією з таких організацій є дільниця мережі доступу №324/6 ПАТ «Укртелеком». Саме щодо об’єктів цієї організації, особливо дерев’яних опор, до виконавчого комітету надходить найбільше звернень жителів Ніжина.
Відділ з благоустрою неодноразово готував звернення як до керівництва дільниці, так і до її обласного очільника з вимогою негайного реагування та проведення робіт щодо демонтажу (заміни) опор та люків, перелік яких був доданий, пропонувалися варіанти співпраці з комунальними підприємствами міста з оперативного вирішення звернень.
У 2023 році 10 звернень жителів до цієї організації перебували на контролі відділу, складено 11 адмінпротоколів. У поточному році вже складено 5 адмінпротоколів.
Ситуація повільно, але змінюється у бік покращання реагування дільниці на проблемні питання: демонтуються опори, приводяться до належного стану люки.
Крім того, керівництво акціонерного товариства «Укртелеком» проінформувало, що з 2024 року в Ніжині заплановано початок модернізації мідної мережі зв’язку із заміною її на оптичну.
Цей проєкт розрахований на інвестиції в місто в сумі близько 14 млн грн і триватиме до двох років.
Основними етапами модернізації будуть: будівництво комбінованої оптичної мережі і переключення всіх абонентів на неї, демонтаж мідних кабелів й усіх опор АТ «Укртелеком» у Ніжині.
Тож є розуміння проблеми, співпраця і, звичайно, об’єктивні обставини: воєнний стан, фінансова спроможність організації, людський ресурс та інше.
Фахівці відділу з благоустрою враховують усі ці нюанси у врегулюванні проблемних питань, не послаблюючи при цьому контроль зі свого боку.
фото з мережі
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Джерело: nizhynrada.gov.ua
2024-03-19 13:11:05