«Обираємо товар, який працює на напрямку» — в бригадах випробовують систему DOT-Chain Defence

Триває цифровізація армійських процесів. Так, вже активно функціонує система DOT-Chain Defence, що є зручним маркетплейсом для військових підрозділів. Два місяці тестувань безпосередньо у бойових бригадах демонструють гідний результат.
Про це в ефірі телемарафону «Єдині новини» розповів Євгеній, начальник служби авіації та протиповітряної оборони 57-ої окремої мотопіхотної бригади.
За його словами, випробовувати пілотний проєкт DOT-Chain Defence почали 1 серпня. Практика використання системи довела — вона себе повністю виправдовує. Так, наприклад, доставка безпілотних систем за допомогою маркетплейсу у військо відбувається максимально швидко — відразу зі складу виробника на склад військової частини.
«Коли проходить погодження замовлення, підписання додаткової угоди, виробник відразу виходить на визначену особу, в даній ситуації на мене. Погоджує місце доставки, оформлює електронну накладну, і товар вже їде до нас. Тобто, це набагато спростило нашу роботу. Взагалі немає паперу — все проводиться на маркетплейсі в електронному вигляді за допомогою електронного підпису», — розповів очільник служби авіації та протиповітряної оборони 57-ої окремої мотопіхотної бригади.
Техніку в бригаді обирають з каталогу товарів, представлених на маркетплейсі. Обирають, її відповідно до бойових потреб і ситуації на відтинку фронту.
«Там є технічний короткий опис товару. В основному ми намагаємося обирати товар, який дійсно працює на нашому напрямку. Тому що кожен напрямок по-своєму особливий. Звичайно і ціна відіграє також важливу роль — чим менша, тим більше ми їх купимо. Швидкість доставки також», — констатував очільник служби авіації та протиповітряної оборони 57-ої окремої мотопіхотної бригади.
Як повідомляла АрміяInform, до впровадження DOT-Chain Defence військовим доводилося чекати на необхідні дрони місяцями. Тепер потреби закриваються за лічені дні.