Будівельні матеріали м.Ніжин Будівельні матеріали м.Ніжин
Місто і регіон

Начальник Ніжинського відділення АТ «Чернігівгаз» запевнив, що черг до операторів на вулиці не буде

Днями ніжинські спільноти у соцмережі облетіла низка постів, де люди жалілися на черги, некомпетенте обслуговування та неможливість отримати будь-які роз’яснення у своєму питанні від газової служби. Не кажучи вже про незрозумілі відключення, донарахування, тощо.

У одному з постів було опубліковано фото на якому видно, як люди у дощ змушені чекати своєї черги до оператора газової служби на вулиці. Також ніжинці розповідали у коментарях, що “живу чергу” треба займати о 4-й ранку (!), можна простояти день і не дочекатись вирішення свого питання, тощо.

Так, 21 вересня перший заступник міського голови Ніжина Федір Вовченко провів робочу зустріч з начальником Ніжинського відділення АТ «Чернігівгаз» Володимиром Щуром щодо належного обслуговування абонентів.

Перший заступник міського голови Федір Вовченко наголосив, що керівництво газопостачальної кампанії повинно приділяти особливу увагу обслуговуванню своїх клієнтів, а оператори повинні  вчасно та професійно надавати послуги.

Читайте також: У Ніжині частина мешканців багатоповерхівки три тижні живе без газу

Начальник Ніжинського відділення АТ «Чернігівгаз» Володимир Щур запевнив, що дана проблема вирішена, черг на вулиці не буде, всі клієнти будуть чекати свого виклику до спеціаліста в спеціально створеному просторі для клієнтів. Володимир Петрович зауважив, що є способи передачі даних в електронному вигляді, що є більш зручнішим для багатьох клієнтів.

Абонентський відділ працює  протягом усього робочого дня, тому абоненти можуть спланувати свій похід до компанії і в другій половині також, щоб не створювати черги.

Наразі проводиться інвентаризація всіх газових лічильників та відбувається усунення неточностей в обчисленні та нарахуванні за надані послуги.

MYNIZHYN за матеріалами Ніжинради

Джерело: mynizhyn.com
2021-09-22 12:23:17

Магазин Автозапчастин м.Ніжин