Будівельні матеріали м.Ніжин
Місто і регіон

На «гарячу лінію» Ніжинради не надійшло жодної скарги від наших захисників

Як вже повідомлялося, 2 квітня, на базі Ніжинської міської ради розпочав роботу додатковий сall-центр для забезпечення своєчасного та якісного розгляду звернень мешканців нашої громади.

На оперативній нараді, яка відбулася сьогодні, 18 квітня, начальник Управління культури і туризму Тетяни Бассак зазначила, що кількість дзвінків від громадян останнім часом суттєво зменшилася. Якщо позаминулими вихідними, наприклад, надійшло 97 звернень, то минулими, — лише 34.

У залежності від нагальних потреб змінюється і проблематика порушених питань.

Приміром, раніше люди запитували про відшкодування майна, розмінування, роботу опалення, отримання ліків.

Наразі ніжинців цікавить, як відбуватимуться богослужіння у церквах на Великдень, чи завозитимуть комунальні служби пісок на кладовища, щоб можна було упорядкувати могили родичів, чи видаватимуться безкоштовні паски пенсіонерам та інвалідам. Також люди запитують, коли відновить роботу МРЕО, в якому режимі працює міська лікарня (сьогодні, на оперативній нараді, керівник медзакладу Олександр Костирко повідомив, що лікарня повернулася до звичного, довоєнного, режиму роботи).

Разом з тим зникли питання щодо надання гуманітарної допомоги. Крім того, на вказаний телефон «гарячої лінії», який був впроваджений кілька днів тому суто для скарг військових та тероборони, не надійшло жодного (!) дзвінка.

«Отже, робимо висновок, що спекуляції на тему босих та голодних захисників у Ніжині припинилися. Щодо подальшого функціонування сall-центру, ми працюватимемо до останнього клієнта, який потребує нашої допомоги», — зазначила Тетяна Федорівна.

Автор: журналіст сайту «УН» Валентина Савчук

Фото з мережі Інтернет

Джерело: uezd.com.ua
2022-04-18 23:16:02

Магазин Автозапчастин м.Ніжин