На Чернігівщині відновили ключовий міст на трасі Київ-Чернігів: що відомо
У 2022 році внаслідок бойових дій на Чернігівщині, одна з частин мосту з боку Києва, довжиною понад 230 метрів, була зруйнована. Відновлення розпочали у червні 2022 року. Демонтували та вивезли уламки старих бетонних конструкцій, наново влаштували фундамент та всі інші конструктивні елементи.
Фото: Зруйнований міст через Десну на початку повномасштабного вторгнення РФ
Про це йдеться на сторінці Facebook Автомагістраль-Південь.
“Залучені були більше ніж сто одиниць техніки, понад триста працівників. Цей міст був пошкоджений і повністю було зруйновано 240 метрів на лівому березі”, — пояснює Тимофій Голинський, керівник проєктів будівництва, представник компанії “Автомагістраль-Південь» у Чернігівській області.
Фото: Тимофій Голинський. Джерело: Час Чернігівський
Для кожного проїзду зруйнованої частини було побудовано шість величезних монолітних опор у середньому 18 метрів заввишки. Нова прогонова будова створювалась за допомогою технології поздовжнього насуву. Підхід до мосту розібрали, на земляному полотні влаштували майданчик для збирального стапеля довжиною 130 метрів, де з’єднувалися елементи металевої прогонової конструкції – секція за секцією. Гідравлічними домкратами-штовхачами зібрану конструкцію у два етапи насували на опори мосту.
Після завершення насуву настала черга монтажу залізобетонних плит перекриття, влаштування армованого каркаса, монолітної плити й нарешті асфальтобетонного покриття. У квітні 2023 року була завершена відбудова лівого проїзду, відкритий рух. У травні за такою ж технологією завершена відбудова правого проїзду.
На другому етапі розпочалась реконструкція річищній та берегової частини правого проїзду з боку Чернігова, які збереглись, але потребували посилення. На річищній частині довжиною 210 метрів замінена монолітна плита, влаштовані тротуари нового типу.
На береговій частині довжиною 160 метрів демонтовані старі прогони, виконане посилення і часткова заміна опор, влаштовані нові прогони. В кінці минулого року був відкритий рух на правому проїзді мосту, а у січні роботи розпочались на лівому. Як і торік на лівому проїзді, на річищній частині правого залишені старі опори, але влаштована нова монолітна плита. На береговій частині старі прогони повністю демонтовані.
Наразі міст – найдовший на трасі «Київ-Чернігів». Він офіційно введений в експлуатацію і є вкрай важливим для Чернігова та області.
Цей міст є головною вантажною артерією як для міста Чернігів, так і для області в цілому, бо він витримує великі навантаження. Він витримує навантаження до ста тонн. І справляється, як ми бачимо, із цим завданням.
Завдяки реконструкції міст здатний витримувати значно більші навантаження, ніж раніше. Варто зазначити також і те, що компанія «Автомагістраль-Південь» після важких робіт залишила чисті узбіччя, не завдавши шкоди екології – все за європейськими стандартами. Випробування, проведені на повністю відновленому лівому проїзді, засвідчили, що у Чернігова нарешті є надійний логістичний маршрут, по якому до міста без додаткових обмежень зможе діставатись вантажний транспорт.
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Як повідомляв MYNIZHYN, 29 грудня відкрили міст поблизу Ніжина. Це шостий відбудований в області міст, який був зруйнований під час повномасштабного вторгнення РФ у лютому 2022 року.
Viber
Youtube
Джерело: mynizhyn.com
2025-01-18 10:45:08