Будівельні матеріали м.Ніжин
Україна і світ

Катери, що шепочуть: інженерна операція, яка відкрила шлях для контрнаступу

Бійці 91-ї Охтирської бригади підтримки, щоб забезпечити успіх штурмових дій під час контрнаступу, провели унікальну модернізацію своїх катерів, зробивши їх на 50% тихішими, що дозволило непомітно для ворога наводити переправи.

Про інженерну кмітливість та роботу на межі можливостей розповіли у сюжеті Армії TV.

Як розповів командир понтонно-мостової роти «Молот», під час Харківського контрнаступу перед ними стояло завдання максимально швидко переправити особовий склад та техніку для захоплення плацдарму.

«Було ускладнення задачі в тому, що треба було зробити катери максимально тихими. Ми зробили деяку модернізацію вихлопних газів, тобто катер на відсотків на 50% став тихіше працювати, що дає змогу чути противника, коли йде і обстріл, і все», — згадує він.

За його словами, інтенсивність роботи тоді була шаленою. Коли міст нарешті поставили, перші бійці, які виходили з плацдарму, були неймовірно вдячні. «Кажуть: „Три дні не їли, а тепер хоч поїмо“», — розповідає «Молот».

Він пояснює, що робота понтонера — це не лише швидкість, а й точний розрахунок. «Треба зробити інженерну розвідку, визначити створи (місця в’їзду техніки), ґрунти. Піде тяжка техніка, пройде декілька танків, далі після них ніхто не приїде», — каже командир.

За його словами, головна навичка для понтонера — не боятися, адже страх сковує, а робота — важка, в броні, з автоматом, і часто на слизькому льоду.

Як повідомляла АрміяInform, у динамічному стрілецькому бою ГУРівці прорідили ряди росіян, а тими, хто трішки розумніше — поповнили обмінний фонд.

Джерело: Інформаційне агентство АрміяInform