Будівельні матеріали м.Ніжин Будівельні матеріали м.Ніжин
Місто і регіон

Фахівці Ніжинради допомогли споживачці повернути кошти за пральну машинку

Навряд чи всі ніжинці знають, куди можна звернутися у випадку, коли їхні права як споживачів порушені.

Цікавий приклад навела вчора, 29 листопада, під час щотижневої оперативної наради при міському голові начальник відділу економіки та інвестиційної діяльності виконавчого комітету Ніжинської міської ради Тетяна Гавриш: завдяки фахівцям відділу споживачці у короткий термін вдалося повернути кошти за неробочу побутову техніку. Споживачка залишилася задоволеною і  висловила щиру подяку за допомогу.

Журналіст сайту «УН» звернулася до Т. Гавриш за більш детальною інформацією. Ось що розповіла Тетяна Миколаївна:

— До нас звернулася жінка, яка ще в грудні 2020 року придбала пральну машинку в одній з торговельних мереж  побутової техніки Ніжина. Вартість покупки склала 13 тис. гривень. Це чимала сума для пересічного містянина. Вдома виявилося, що машинка виконує не всі вказані функції.

Жінка неодноразово зверталася до магазину, де придбала побутову техніку, з проханням про ремонт або обмін. Її довго годували обіцянками, але змін не відбувалося. Втративши надію, споживачка звернулася до Ніжинської міської ради. Справою зайнялися фахівці нашого відділу – у нас є сектор розвитку підприємництва, споживчого ринку та захисту прав споживачів.  

Слід зауважити, що продавець повинен – за певних умов — протягом гарантійного терміну або відремонтувати за свій кошт, або замінити побутову техніку. В даному випадку гарантійний термін складав  один рік.

4 листопада 2021 року наші фахівці склали першу претензію до торговельної мережі. Але це не дало очікуваного результату. Тоді 15 листопада довелося скласти ще одну претензію – вже іншого характеру: щодо проведення експертизи вказаного товару. Врешті решт, споживачці замінили пральну машинку на іншу. Але згодом вона вирішила все ж таки забрати гроші.

У результаті довготривалої боротьби жінка досягла бажаного результату. Вона була дуже щаслива і висловила щиру подяку нашим фахівцям.

Це не єдине подібне звернення споживачів до нашого відділу. Їх поступає чимало. Ми, у свою чергу, завжди раді допомогти людям: надаємо консультації, допомагаємо складати претензії. Інколи людині достатньо простої поради фахівця. А інколи доводиться прикласти чимало зусиль, щоб досягти результату. Як ось у наведеному прикладі. На жаль, часто споживачі не знають своїх прав. Цим і користуються недобросовісні продавці.

Автор: журналіст сайту «УН» Валентина Савчук

Фото з мережі Інтернет

Джерело: uezd.com.ua
2021-11-30 19:22:03

Магазин Автозапчастин м.Ніжин