До уваги платників податків!

До уваги платників податків!
Відповідно до пункту 42.4 статті 42 Податкового кодексу України платники податків мають можливість здійснювати листування з контролюючими органами засобами електронного зв’язку в електронній формі, а саме – через «Електронний кабінет».
Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який спрощує процес отримання податкових послуг платниками податків, мінімізує безпосередній контакт з органами ДПС та унеможливлює виникнення корупційних ризиків при наданні послуг.
Можливість здійснення листування в електронній формі створює умови для оперативної, надійної та зручної взаємодії платників податків із контролюючими органами.
Переваги здійснення листування контролюючих органів
з платниками податків в електронній формі:
-
Отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет;
-
Миттєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформація про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет);
-
Забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;
-
Зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів;
-
Постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.
Для листування з ДПС в електронній формі платнику необхідно в Електронному кабінеті подати «Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет» за наступним алгоритмом:
-
увійти в Електронний кабінет (http://cabinet.tax.gov.ua) з використанням КЕП (кваліфікованого електронного підпису);
-
з лівого боку у меню обрати режим «Налаштування»;
-
у режимі «Налаштування» натиснути клавішу «Бажаю отримувати документи»;
-
автоматично буде відкрито «Повідомлення про бажання отримувати документи через Електронний кабінет», у якому ввести власну електронну адресу для листування і натиснути «Зберегти»;
-
у контактному вікні, що з’явиться, підтвердити власні дії електронним підписом та надіслати.