Місто і регіон

Чергове засідання виконавчого комітету

14 лютого у малій залі виконавчого комітету Ніжинської міської ради відбулося засідання виконавчого комітету під головуванням міського голови Анатолія Лінника. У засіданні взяли участь радник міського голови Сергій Осадчий, керівники структурних підрозділів та виконавчих органів виконавчого комітету. На порядок денний було подано 4 проекти рішень та 3 проекти, подані у робочому порядку та Різне:
1.Про видалення зелених насаджень на території м. Ніжина.2.Про надання дозволу на переобладнання, перепланування у будівлях, оформлення технічної документації.3.Про відзначення Почесною грамотою виконавчого комітету Ніжинської міської ради.4.Про переоформлення особових рахунків.5.Про розгляд матеріалів комісії з питань захисту прав дитини.6.Про розміщення тимчасових споруд у м. Ніжині.7.Про розроблення інформаційних матеріалів про проведення конкурсу з розробки бренду м. Ніжина. 
Різне:
1.Про дозвіл на виконання робіт з видалення аварійних дерев.2.Про причини видалення верби у районі маркету «Сільпо».3.Про недопущення перенесення міського архіву у непристосоване приміщення.
Начальник відділу інвестиційної діяльності та розвитку інфраструктури проінформував присутніх про проект рішення щодо розроблення інформаційних матеріалів про проведення конкурсу з розробки бренду м. Ніжина, який винесений у зв’язку з необхідністю широкого висвітлення інформації про Конкурс для залучення якомога більшої кількості учасників. Подання заявок на конкурс розпочнеться з 01 березня 2019 року та
триватиме до 01 квітня 2019 року. У конкурсі зможуть взяти усі громадяни
України, незалежно від місця проживання або сфери своєї діяльності, агенції чи
компанії, що спеціалізуються на брендингу та дизайні. Оцінювання робіт
конкурсантів будуть проводити члени оргкомітету та мешканці м.Ніжина шляхом
он-лайн голосування. Для підготовки інформаційних матеріалів про проведення конкурсу з розробки бренду та популяризації м. Ніжина необхідно сплатити 2400,00 грн. Бренд – сума асоціацій,
відчуттів, відношень та сприйняття людиною стосовно осяжних та неосяжних
характеристик компанії продукту або послуги. Брендук – посібник що
визначає правила візуальної ідентифікації бренду, використання елементів
фірмового стилю міста, визначає єдність сприйняття основних елементів
ідентифікації, стилістичні та кольорові рішення. У «Різному» члени виконавчого комітету розглядали службову записку начальника УЖКГ та Б Анатолія Кушніренка. По місту Ніжину дуже велика кількість вибракуваних (аварійних) дерев – близько 4500 штук, які становлять загрозу життю та майну людей та є причиною виникнення надзвичайної ситуації. У зв’язку з обмеженим виділенням коштів з міського бюджету за рік роботи виконуються на 10-20% від потреби. До управління ЖКГ та Б звернувся фізична особа-підприємець з пропозицією виконати роботи по видаленню дерев на території міста на безоплатній основі за рахунок видаленої деревини, яка не є діловою.
Також обговорили питання стосовно закриття поштового відділення №2 ПАТ “Укрпошта”, яке розташоване по вул. Графська, 2 (біля Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя). Член виконавчого комітету Євген Луняк зазначив, що послугами даного відділення користується багато людей, в тому числі жителі прилеглого району міста, пенсіонери, працівники університету. Міський голова Анатолій Лінник наголосив, що міська влада посприяла даному відділенню в наданні пільг на оренду приміщення, постійно веде переговори з представниками ПАТ “Укрпошта” щодо незакриття даного відділу поштового зв’язку. Дирекція даного поштового оператора має своє рішення та бачення, вважає, що діяльність відділення не покриває витрати на його функціонування та є збитковим. Анатолій Валерійович надав протокольне доручення відділу економіки підготувати звернення від виконавчого комітету Ніжинської міської ради до Чернігівської дирекції Акціонерного товариства «Укрпошта» щодо недопущення закриття відділення поштового зв’язку № 2 в місті Ніжині.
Всі подані проекти рішень на засідання виконавчого комітету були детально обговорені та прийняті.

Відділ інформаційно-аналітичної роботита комунікацій з громадськістю