Місто і регіон

Бренд міста: зовнішнє позиціонування та маркетинг території

30 січня
2019 року на засіданні сесії міської ради було прийнято рішення «Про затвердження «Положенняпро відкритий творчий
конкурс навизначення розробника бренду і брендбуку для міста Ніжина».

Сьогодні у малій залі відбулося перше засідання Оргкомітету з проведення відкритого творчого конкурсу навизначення
розробника бренду і брендбуку для міста Ніжина під головуванням першого
заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Григорія
Олійника. До його складу входять представники
місцевого самоврядування, депутати міської ради,
а також представники громадських
організацій, освіти, бізнесу, експерти в галузі
маркетингу, дизайну і т.д.

На початку засідання начальник сектора з питань
інвестиційної та зовнішньоекономічної діяльності відділу інвестиційної
діяльності та розвитку інфраструктури Віра Топіха надала коротку інформацію про
поняття та важливість бренду для міста. «Бренд потрібен місту для усвідомлення
своєї унікальності та створення позитивного іміджу, для промоції міста,
місцевих виробників і їх товарів, залучення інвестицій, туристів, людського
капіталу».

Бренд – сума асоціацій,
відчуттів, відношень та сприйняття людиною стосовно осяжних та неосяжних
характеристик компанії продукту або послуги.

Брендук – посібник що
визначає правила візуальної ідентифікації бренду, використання елементів
фірмового стилю міста, визначає єдність сприйняття основних елементів ідентифікації,
стилістичні та кольорові рішення.

Далі був озвучений порядок проведення конкурсу.
Подання заявок на конкурс розпочнеться з 01 березня 2019 року та триватиме до
01 квітня 2019 року. У конкурсі зможуть взяти усі громадяни України, незалежно
від місця проживання або сфери своєї діяльності, агенції чи компанії, що
спеціалізуються на брендингу та дизайні. Оцінювання робіт конкурсантів будуть
проводити члени оргкомітету та мешканці м.Ніжина шляхом он-лайн голосування. Переможець
конкурсу отримає грошову винагороду 30 тисяч гривень.

Наприкінці засідання члени оргкомітету надали пропозиції
щодо інформаційного супроводу конкурсу; використання бренду в подальшому, адже питання
популяризації Ніжина є важливим та має об’єднати всі сторони, що зацікавлені в
процвітанні рідного міста.

Відділ інформаційно-аналітичної роботита комунікацій з громадськістюВідділ інвестиційної діяльності та розвитку інфраструктури