Кінець епохи: Донателла Версаче залишає пост креативного директора Versace

Донателла Версаче більше не є креативним директором італійського модного дому Versace, заснованого її покійним братом Джанні Версаче.
Вона отримає нову роль головної бренд-амбассадорки компанії, повідомив у четвер її американський власник Capri Holdings.
На посаді креативного директора Версаче замінить Даріо Вітале, який раніше працював дизайнером у Miu Miu, бренді, що належить Prada Group. Його призначення набуде чинності 1 квітня.
Зміна епохи у Versace
Версаче очолила креативний напрямок модного дому у 1997 році після вбивства її брата в Маямі. Спочатку її стиль був невизначеним, проте згодом вона утвердилася як дизайнерка, створивши кілька знакових моментів у світі моди.
Серед них – присвячений Джанні Версаче показ до 20-річчя його смерті, на якому з’явилися легендарні супермоделі, та вихід Дженніфер Лопес у відвертішій версії її знаменитої сукні Jungle на показі весна-літо 2020.
Приймаючи зміни, Версаче наголосила, що підтримка нових дизайнерів завжди була для неї важливою.
– Це найбільша честь мого життя – продовжувати спадщину мого брата Джанні. Він був справжнім генієм, але я сподіваюся, що мала трохи його духу й наполегливості, – зазначила вона.
Вітале, своєю чергою, подякував Версаче за довіру. Він наголосив, що “з великою повагою ставиться до історії цього бренду та з нетерпінням чекає можливості працювати над його майбутнім”.
Чутки про продаж Versace
Зміна креативного керівництва відбувається на тлі припущень про можливий продаж Versace. За даними ЗМІ, Prada Group веде переговори про придбання модного дому у Capri Holdings, яка купила бренд у 2018 році за €2 млрд.
Минулого місяця Міучча Прада підтвердила зацікавленість у Versace, хоча сама Донателла не коментувала це під час свого останнього показу.
Capri Holdings не згадала про можливий продаж у своїй заяві, однак призначення Вітале, який працював у Miu Miu, лише посилює ці спекуляції.
На новину про відставку Версаче відреагували багато представників світу моди. Підтримку висловили креативний директор Roberto Cavalli Фаусто Пуньїзі, колишній дизайнер Valentino П’єрпаоло Піччолі, а також тисячі шанувальників бренду.
Подальші плани бренду
Генеральний директор Versace Джон Д. Айдол назвав зміну креативного керівництва “частиною продуманого плану спадкоємності” та висловив упевненість, що Вітале сприятиме зростанню бренду.
Versace приносив 20% доходу Capri Holdings у 2024 році, що становило €5,2 млрд. У компанії заявили про плани повернути бренд до його більш авангардних коренів, зосередитися на аксесуарах та залученні ширшої аудиторії після періоду орієнтації на преміум-сегмент.
Як головна амбассадорка, Версаче й надалі представлятиме бренд та його цінності.
– Versace – це частина мого ДНК і завжди залишатиметься в моєму серці, – наголосила вона.
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Джерело ФАКТИ. ICTV
2025-03-14 09:55:00