Будівельні матеріали м.Ніжин
Україна і світ

Тест-драйв Changan Uni-K: як можуть здивувати китайці


На тест-драйв Фактів ICTV потрапив черговий кросовер китайського бренду Changan.

Нещодавно ми ознайомилися з бюджетним Changan СS35, а сьогодні ж до наших рук потрапив флагман бренду Changan Uni-K.

Нумо дізнаватися, що собою являє Changan Uni-K та скільки він коштує в Україні.

Дизайн Changan Uni-K

Changan Uni-K – великий, повнорозмірний кросовер з сучасним та навіть привабливим дизайном. За зовнішніми ознаками Uni-K зовсім не асоціюється у мене з китайським автопромом, якщо не вдивлятись в деталі, звісно.

Якщо Changan СS35 не викликав жодних емоцій, то ось Changan Uni-K дуже харизматичний та цікавий. Він дійсно великий, а масивності додають ще й 21-ші диски.

Хіба що стоп-сигнали у стилі Формули-1 зверху кришки багажника та знизу бампера дещо наляписті. До дивакуватих рішень я б ще додав велетенські накладки на труби вихлопної системи, які надто бутафорні.

І це не все, тут дійсно достатньо дрібниць, які викликають подив, проте загальні враження все ж більше позитивні.

Звісно, говорити про впізнаваність бренду Changan в Україні ще надто рано, проте його вже плутають з японським Acura через схожі емблеми. А оскільки Acura має гарну репутацію, то це навіть на руку Changan, як на мене.

Загальні враження від дизайну Changan Uni-K – доволі непогано, стильно, сучасно, проте не без дивних рішень.

Салон Changan Uni-K

Інтер’єр Changan Uni-K приємно дивує з першого погляду. Стильно, сучасно та навіть дещо самобутньо.

Матеріали приємні на дотик, якісні та без стороннього запаху, як інколи буває з китайськими брендами. Оббивка сидінь виконана зі шкіри Nappa, є підігрів та вентиляція передніх сидінь, а також електрорегулювання та пам’ять положень для водія. Сидіння зручні, а завдяки достатньому регулюванню можна зручно влаштуватися за кермом.

І якщо зовні Changan Uni-K можна сплутати з Acura, то в салоні одразу впізнається скошене кермо Peugeot. Тут ви натрапите й на французьку концепцію панелі приладів з розташуванням над верхньою лінією керма, яку в Peugeot називають i-cockpit.

Проте якщо з Acura це просто подібні емблеми, то у випадку з французами – результат співпраці.

Між водієм та пасажиром розташована консоль чималих розмірів з нішою під телефон, підстаканниками, селектором КПП та іншими органами керування.

Під консоллю є ще одна додаткова поличка для зберігання речей.

В Changan Uni-K цілих чотири екрани – три виконують роль панелі приладів, а один мультимедійний. Всі чотири екрани видають картинку гарної якості, працюють без нарікань та доволі адекватні в користуванні.

На правий екран панелі приладів можна вивести зображення з камери, що дублює картинку салонного дзеркала заднього виду.

Окрім цього, на мультимедійний екран можна вивести картинку з камер кругового огляду. Картинка якісна, перемикається все швидко, є достатньо багато різних проєкцій та працює все дуже чітко.

Тут є вбудована функція відеореєстратора, який може записувати відео з чотирьох камер кругового огляду та має вбудовану пам’ять.

Мультимедійна система підтримує дротовий Apple CarPlay, є функція віддзеркалення екрана смартфона через спеціальний застосунок, є бездротова зарядка, проте система не підтримує Android Auto.

З цікавого – є акустична система Hi-End Sony з вбудованими в підголівник водія динаміками. Якщо відверто, то нічого надзвичайного у звучанні я не почув, проте інтегрований підголівник має стильний вигляд.

Позаду доволі просторо, особливо це стосується місця для ніг. Спинки заднього ряду регулюються за кутом нахилу, є підлокітник з підстаканниками, підігріви сидінь та дефлектори обдуву.

Багажник теж чималенький – 516 л об’єму та докатка під фальш-підлогою.

Як їде Changan Uni-K

Changan Uni-K обладнаний турбобензиновим двигуном об’ємом 2,0 л (232 к.с./380 Нм).

Двигун працює в парі з 8-АКПП виробництва Aisin. Наша версія Changan Uni-K була з приводом на чотири колеса з трьома режимами – 2WD, Auto, 4WD.

З динамікою та характером Changan Uni-K все дуже просто, йому імпонує спокійний та зважений стиль водіння. Словом, не варто очікувати надто багато від динаміки Changan Uni-K.

А ось стосовно комфорту підвіски питань жодних. Changan Uni-K впевнено та м’яко згладжує нерівності, вибоїни та інші недоліки наших доріг.

Попереду в Changan Uni-K використана незалежна підвіска типу МакФерсон, а позаду – незалежна, багатоважільна.

Changan Uni-K в максимальних версіях непогано оснащений системами та асистентами з безпеки.

Є адаптивний круїз-контроль, система екстреного гальмування з функцією розпізнавання пішохода, утримання в смузі руху та інші.

Перелік чималий, проте зауважу, що до алгоритмів спрацювання систем доведеться дещо звикати, адже він відрізняється від звичних європейських чи японських аналогів.

Скільки коштує Changan Uni-K

Changan Uni-K пропонується в Україні в трьох комплектаціях – Comfort, Luxe і Tech.

Найдешевший Changan Uni-K 2.0/2WD/8AT в комплектації Comfort обійдеться в 1 346 400 грн за авто 2023 року випуску.

Найдорожча версія Changan Uni-K 2.0/4WD/8AT в комплектації Tech обійдеться в 1 525 900 грн за авто 2023 року випуску. Саме така версія і була у нас на тест-драйві

Підсумки

Changan Uni-K – повнорозмірний кросовер з цікавим та сучасним дизайном, просторим, якісним та технологічним салоном. Але, як завжди, є свої але. Якщо захотіти знайти недоліки чи дивакуватість в Changan Uni-K, то їх можна знайти. Проте загалом це дуже непоганий варіант, щоб хоча б звернути на нього увагу.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Вирішувати, як завжди, вам.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2024-09-24 13:45:36