Будівельні матеріали м.Ніжин
Україна і світ

Що робити, якщо інтернет-магазин не повертає гроші – поради юриста

Сьогодні багато людей купують товари через інтернет-магазини. Але що робити, коли ви купили товар, сплатили гроші, а він виявився неякісним, не підійшов за розміром, кольором тощо.

Факти ICTV розкажуть, як правильно повернути онлайн-покупку та що робити, якщо інтернет-магазин відмовляється повертати кошти.

Інтернет-магазин не повертає гроші: що робити та куди звертатися

Адвокат Антон Болтик розповів, що відповідно до закону України Про захист прав споживачів (стаття 6), продавець зобов’язаний продати покупцеві товар належної якості та надати повну інформацію про продукцію. Своєю чергою споживач має право повернути товар чи оплату, якщо продукція не підійшла або покупець взагалі її не отримав.

Зараз дивляться

— Законом України про захист прав споживачів чітко визначено, що людина має право обміняти або повернути товар належної якості протягом 14 днів. День придбання товару не входить у цей термін. Обміну чи поверненню підлягає товар, який не використовувся та зберіг свій товарний вигляд (окрім переліку товарів, що не підлягають обміну чи поверненню).

Якщо продавець відмовляється повертати гроші за товар, адвокат радить подати відповідну письмову претензію продавцю товару та долучити до цієї претензії всі необхідні документи, що підтверджують придбання або незадовільну якість цього товару.

Якщо продавець продовжує ігнорувати покупця й не повертає гроші, Антон Болтик радить звернутися з відповідною заявою до головного управління Держпродспоживслужби за місцем проживання. У разі ігнорування — звернутися з позовом до суду про примусове стягнення коштів.

Як підтвердити купівлю в інтернет-магазині

Щоб не натрапити на шахраїв й не опинитися у ситуації, коли потрібно повертати кошти за неотриманий товар, необхідно ретельно підходити до вибору інтернет-магазину. Надавати перевагу треба офіційно зареєстрованим магазинам, що тривалий час здійснюють свою діяльність та мають позитивні відгуки.

Під час повернення товару чи грошей треба буде підтвердити свою покупку в інтернет-магазині. Тобто надати чеки, квитанції, виписку з банку про перерахування коштів, листування з адміністрацією інтернет-магазину (скрини чату) тощо.

Якщо магазин працює офіційно, то з поверненням коштів проблем, ймовірно, не буде. У разі відмови повернути кошти, сплачені покупцем, особа має право звернутися до суду з позовом про примусове їх стягнення.

Хочеш відпочити? Заходь на Факти.GAMES!

Незареєстровані інтернет-магазини набагато важче притягнути до відповідальності. Представники шахрайських компаній можуть просто не виходити на зв’язок або навіть заблокувати покупця.

Також адвокат радить під час замовлення товару через інтернет-магазин звернути увагу на способи оплати.

Найбільш розповсюдженими є:

  • 100% передплата товару на банківську карту чи за реквізитами;
  • часткова передплата товару на банківську карту;
  • оплата готівкою під час отримання товару через певну службу доставки.

Якщо інтернет-магазин пропонує лише один варіант оплати, а саме 100% передплати на банківську карту, то є ймовірність натрапити на шахраїв.

Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

Джерело ФАКТИ. ICTV
2023-12-13 22:03:21