Експерти UA1 розповіли про прибутки від мобільних ігор, особливості монетизації додатків та перспективи розвитку ніші
Щорічно мобільні ігри приносять прибуток в розмірі більш ніж $100 млрд та поступово охоплюють все більшу аудиторію, витісняючи з ринку інші проєкти.
Популярність мобільних ігор пов’язана з перевагами, які вони надають: швидке завантаження та простий доступ до гри, невисокі ціни на додатки та опції, можливість грати будь-де та будь-коли, зрозумілий інтерфейс та відсутність складних інструкцій.
З масовим розповсюдженням у світі смартфонів та інтернету мобільні ігри почали привертати увагу великої кількості користувачів, тому кількість охочих долучитися до метавсесвітів та весело провести час поступово збільшується.
Рівень прибутків та перспективи розвитку реклами в мобільних іграх
Як повідомляють фахівці Ua1, сьогодні саме мобільні пристрої є світовими лідерами з витрат на цифрову рекламу. Навіть зміни IDFA не завадили видавцям та рекламодавцям спрямовувати у сегмент величезні суми.
І цифри тільки зростають: так, протягом 2020 року витрати на рекламу в мобільних додатках досягли $240 млрд, наступного року становили $295 млрд, і в 2022 суми перебували на рівні $350 млрд.
Причому кількість рекламних оголошень та контрактів у додатках для пристроїв на Android значно перевищує показники для яблучних девайсів.
Найбільш прибутковими для розробників є мобільні проєкти у жанрі казуальних ігор, головоломки, пазли, стратегії, казино, симулятори, RPG, шутери тощо.
Найбільше геймери витрачають у таких продуктах, як Genshin Impact, PUBG Mobile. Багато років тримаються в топі Pokémon Go, улюблена представниками старшого покоління Candy Crush Saga, легендарний Roblox.
Не можна не згадати Coin Master та Honour of Kings. Лідерами на ринку є китайські та американські, японські компанії.
На перших рядках рейтингів тримаються такі компанії, як Tencent, NetEase, багато ігор створюють Playrix, Activision Blizzard. І найближчими роками глобальних змін на ринку не очікують. Хоча поява нових гігантів цілком можлива, адже в сегменті мобільних ігор все досить швидко змінюється.
Статистичні дані щодо монетизації мобільних ігор
Наявність ненав’язливої реклами в мобільних іграх сприймається геймерами спокійно, а ось надмірна кількість роликів дратує, проте рідко зумовлює купівлю платної версії. Тому видавці, розробники намагаються шукати нові методи монетизації з одного боку та створювати неагресивні кампанії, які б не відштовхували гравців – з іншого.
Декілька цікавих фактів:
- Згідно з опитуваннями eMarketer, 74% геймерів з радістю дивилися б рекламу в обмін на можливість отримати певний контент в ігровому додатку.
- 82% користувачів стверджують, що воліють завантажувати безплатні ігри з рекламою, аніж платні додатки без рекламних повідомлень.
- На рішення гравців щодо купівлі продукту чи контенту більшою мірою впливають інфлюенсери зі світу мобільних ігор, аніж ті, хто не є користувачем ігрових додатків.
- Геймери, що надають перевагу гіперказуальним іграм, передивляються вдвічі більше рекламних повідомлень порівняно зі всіма іншими.
- Жінки частіше витрачають кошти в додатках, аніж представники сильної статі. Третина жіночої аудиторії готова купувати мобільні ігри. Також вони частіше здійснюють покупки всередині додатку.
З огляду на стрімкий розвиток сфери, можна зробити висновок, що розробники та видавці активно використовують отриману в дослідженнях інформацію щодо поведінки та вподобань гравців у процесі створення кампаній.
В майбутньому ринок мобільних ігор зростатиме, створюючи більш масштабні продукти, розширюючи метавсесвіти та примножуючи прибутки.
Компанія UA1 Lviv Games запрошує до співпраці розробників ігор з України, надаючи можливість реалізуватися спеціалістам різних напрямків.
На сайті можна знайти більше інформації про актуальні вакансії, умови роботи та деталі пропозиції.
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.
Джерело ФАКТИ. ICTV
2023-04-20 15:07:18