ЄС зобов’яже Twitter, YouTube, Facebook, Instagram, TikTok краще модерувати контент
ЄС буде додатково перевіряти великі онлайн-платформи на модерацію контенту. Зміни торкнуться Twitter, YouTube, Facebook, Instagram, TikTok і Snapchat, а також магазину App Store і пошуковика Google.
25 квітня Європейська комісія ухвалила перші рішення відповідно до Закону про цифрові послуги (DSA). Зміни щодо 19 онлайн-платформ набудуть чинності вже 25 серпня 2023 року – це продовження боротьби з компаніями, у яких не вистачає персоналу для модерації контенту. Наприклад, з такою проблемою зіткнувся Twitter.
– Мене особливо турбує система модерації контенту Facebook, яка є платформою, що відіграє важливу роль у формуванні громадської думки, – заявив комісар із внутрішнього ринку Тьєррі Бретон.
Новий закон зобов’язує Meta поліпшити перевірку публікацій користувачів.
Під поняття великі онлайн платформи потрапляють ті сервіси, у яких є понад 45 млн щомісячних активних користувачів. Якщо модерація не задовольнить ЄС, то штраф буде в розмірі 6% від щорічного доходу, або зовсім заборона на території Європи.
У середині квітня у Twitter з’явилася монетизація контенту. Популярні блогери зможуть заробляти гроші за підписку на свій канал, надаючи ексклюзивний контент. Перший рік соцмережа не буде брати відсотки з виторгу.
Хочете отримувати цікаві новини найпершими? Підписуйтесь на наш Telegram
Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.
Джерело ФАКТИ. ICTV
2023-04-25 20:02:32