Місто і регіон

Всесвітній день авіації з пілотами Ніжинського аеродрому | Ніжин

12 квітня весь світ відзначає День авіації і космонавтики. Це особливий день – день першого польоту людини в космос. Саме 12 квітня 1961 року Ю.А. Гагарін на космічному кораблі «Восток» вперше в світі здійснив орбітальний політ навколо Землі. З цього приводу журналісти інтернет-видання «Нежатин» відвідали аеродром міста Ніжина. У цій справі нам допоміг командир Спеціального авіаційного загону Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту КОРОБКА Іван Миколайович, за що йому окрема подяка від всього нашого видавництва.

На КПП аеродрому нас ласкаво зустріли і пояснили, як пройти до злітної смуги, але виявилося, що маршрут не короткий. Від КПП до смуги близько півтора кілометра. Не зважаючи на довгий маршрут нам слугував постійним орієнтиром гул гвинтокрилів. Напівдорозі нас зустрів Іван Миколайович і сповістив про те що, ми приймемо участь в льотних навчаннях. Ця звістка нас просто приголомшила!
Поки шли на зустріч гвинтокрилу, Іван Миколайович розповів про техніку яка присутня на аеродромі. Наприклад: АН-32, АН-32П, АН-26, АН-30. Ми дізналися про АН-32 і були шоковані його багатофункціональністю. Цей літак може експлуатуватися в різних кліматичних умовах, в тому числі в умовах жаркого клімату (до 50 ° C) і на високогірних аеродромах (до 4500 м), а дальність польоту до 2500 км. І уявіть собі, цей літак виготовляється в Україні!

Наш «екскурсовод» передав нас в руки своєї команди.
Зазначають, що професія дуже цікава, але досить жорсткі норми медогляду, який триває майже півтора місяця. І якщо щось в організмі не відповідає нормі, то до штурвала не допустять… Усі члени команди з радістю і захватом розповідають про літаки та свою роботу, але на наше запитання чи були якісь веселі ситуації під час роботи, тільки віджартовувалися тим, що всі історії про веселі ситуації пов’язанні з авіацією не мають покидати межі аеродрому.

Під час нашого спілкування, саме проводилися тренування рятувальних команд з гасіння лісових пожеж та локальних загорянь за допомогою гвинтокрила з ВСУ (водозливного пристрою). Також, мали можливість побачити тренування евакуації людини в місцях, де немає можливості приземлитися гелікоптеру.

Аж ось і підлетіла наша пташка! Це еврокоптер! Пілоти ніжинскього аеродрому спеціально виїжджали в Німечинну, де проходили курси пілотування саме цього гвинтокрила! Вітер та гул стояв неймовірний, нашу тендітну журналістку,  в прямому сенсі слова, здувало з місця! Але зайшовши в середину, ми надягли навушники, які майже повністю поглинули нестерпний гул. 3..2..1.. Злітаємо!

І тут у нас перехопило дух! Політ дуже відрізняється від літака. На віражах відчуваєш, як все в середині аж стискається. Тож, після десяти хвилин в повітрі, ми зрозуміли, навіщо така жорстка медкомісія. Запаморочення і помутніння в голові від перевантажень тривали навіть за декілька годин після польоту, але ж ми просто екіпаж, пілоту не тільки треба добре почуватися, але й аналізувати великий потік складної інформації – напрямок та сила вітру, висота, швидкість, спостережння за іншими членами операції.

(на фото: набирання водозливним пристроєм води та гасіння локальних пожеж пожежним літаком АН-32П)

Ми облетіли весь Ніжин декілька разів. Максимальна швидкість польоту еврокоптера перевищує 200 км/год.  З вікна гелікоптера відкриваються чудові краєвиди  Ніжина.

Відважні ніжинські пілоти проводять рятівні операції на території всієї України. Це люди, які, ризикуючи своїм життям, зберігають життя тисячам людей! Давайте привітаємо наших героїв, які прилетять до нас, якщо, не дай Бог, щось станеться.

Зі Всесвітнім Днем Авіації вас!

PS: Окрема подяка пілотам єврокоптеру за те, що так привітно та уважно ставилися до нас, як до новачків у льотній справі!

Володимир Борисюк

Джерело

Схожі статті

Залишити відповідь

Войти с помощью: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Close