Новини Чернігова

У Чернігові розпочав роботу мобільний додаток для замовлення таксі «Hopin»

У Чернігові розпочав роботу мобільний додаток для замовлення таксі «Hopin»

HOPIN TAXIсучасний мобільний додаток для замовлення таксі через смартфон чи планшет. За 5 років компанія виросла від 100 замовлень на місяць, до 3000 замовлень на день. Зараз HOPIN працює у Братиславі, Празі, Любляні, Кошице, Остраві, Києві та розпочинає роботу у Чернігові!

На  чернігівському ринку таксі з’явився новий гравець словацький додаток HOPIN, який планує повністю змінить правила гри. Пасажири можуть обирати авто, викликати найближчий, найкращий або улюблений автомобіль, без телефонних дзвінків та нудних очікувань смс від диспетчерів.

Вартість замовлення авто через HOPIN складає 5 грн. за кілометр, при мінімальній вартості замовлення 30 грн., в яку вже включено 2 км. маршруту. Оплачувати поїздки з HOPIN можна готівкою, або кредитною карткою.

«Ми живемо у вкрай динамічному середовищі. Зараз недостатньо просто надавати послуги доставки пасажира з місця на місце. Клієнти хочуть отримувати не просто перевезення, а й такі сучасні опції, як контроль витрат, оплата поїздки безготівковим способом, вибір та відстеження місцеположення таксі на карті.» – зазначив директор з маркетингу HOPIN TAXI в Україні Вадим Юрик.

Інтерактивна мапа і основні переваги

Основним елементом HOPIN є інтерактивна мапа, яка показує місцезнаходження клієнта та автомобілів таксі. Пасажир може переглянути інформацію про доступні таксі (фото, марка, колір) та викликати будь-яке, або якесь певне авто, наприклад, те, яке йому більше сподобалось.

Замовляй таксі просто

Після встановлення додатку з GooglePlay, AppStore, Windows Phone Store або Amazon Store користувачі можуть розпочати замовляти таксі всього в декілька кліків. Початкова точка, що визначається за допомогою GPS може бути змінена вручну, також може бути задана і адреса призначення. Про приїзд таксі клієнт дізнається за допомогою повідомлення в додатку. Пасажири, в разі потреби, мають можливість повідомити водія, що запізняться, або уточнити деталі поїздки, за допомогою повідомлення прямо з додатку, не  телефонуючи та надсилаючи водіям sms.

Гарантія та надійність

Завдяки історії замовлень та системі моніторингу, клієнт володіє повною інформацією про дистанцію замовлення та може перевірити правильність остаточної нарахованої ціни за поїздку. Вартість поїздки можна оплачувати готівкою, або за допомогою платіжної картки, прямо в додатку. Після поїздки пасажир може оцінити поїздку з даним водієм, що сприяє постійно зростаючій якості сервісу та дозволяє додатку покращувати свою роботу. До того ж HOPIN не використовує коефіцієнтів підвищення ціни та не змушує пасажирів «накидати» кошти до замовлення.

Добрий автомобіль за хорошу ціну

Користувачі в простому інтуїтивному середовищі додатку можуть замовити таксі за типом автомобіля (універсал, мікроавтобус), за характеристиками водія, такими як стать, іноземні мови, оцінка від користувачів. До інших додаткових параметрів також відносяться і менш звичні для нас фільтри: місце для перевезення інвалідних колясок, автомобіль з дитячим сидінням, або автомобіль з можливістю транспортування тварин.

Безпека водіїв та пасажирів

«Ми тримаємо баланс у відносинах водій-пасажир. Наші водії не мають доступу до номера телефону пасажира і не можуть їм телефонувати. Пасажир може не вносити персональну інформацію у додаток (ім’я, телефон, e-mail). Як пасажир може поставити низьку оцінку водію, так і водій може поставити низьку оцінку пасажиру після поїздки. Кожен окремий випадок ми перевіряємо, і стараємось стати кращими, що для водіїв, що для пасажирів.» — додав Вадим Юрик.

Докладнішу інформацію та посилання для завантаження можна знайти офіційному сайті додатку: www.hopintaxi.com.ua.

29.11.2017
Джерело: ЧЕLINE. Новини Чернігова

Схожі статті

Залишити відповідь

Войти с помощью: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Facebook