Місто і регіон

Стоячі місця в комфортній електричці: розмова з очевидцями та контролером | Ніжин

Ніжинський активіст Євгеній Ткаченко не перестає спостерігати та описувати “несуразні” ситуації в Ніжині і не тільки. Цього разу об’єктом для опису стала електричка підвищеного комфорту.

“Не так давно публікували інформацію про подорож звичайною приміською електричкою Київ-Ніжин, а ще раніше знайома на своїй сторінці в фейсбуці давала інформацію про стоячі місця в першому класі регіонального потягу. Сам вирішив перевірити це, розпочавши з третього класу. Квиток придбав заздалегідь, очікючи від поїздки швидкість та комфорт. Але не тут то було, особливо з комфортом та і запізнилась, правда лише на 12 хвилин….
І так, 27.07.2017 їду з Ніжина до Видубичів в 15-41 регіональним потягом (в народі відома як комфортна електричка) 829 в 9 вагоні.

Тільки зупинився потяг, двері відчинилися у кожному вагоні, як вкінці так і на початку, а не так як має бути, тільки там де є контролер. І натовп “повалив” у салон, про перевірку проїздних докментів мова навіть не йшлася.



У потязі шалена спека і велика купа людей. Більшість з яких виглядає розгублено, шукаючі свої місця. Нагадаю, на квитку є номер місця, яке унікальне для данного вагону, тобто пасажир сідає на вказане місце і навпаки на одне місце сідає лише одна людина. Тому нерозумінь з місцями, за визначенням, бути не може. Але люди стояли…


Пізніше контролер все ж таки пройшлася та понадривала квитки.

 

Біля мене стала жінка, я хотів допомогти і запитав номер місця, нащо отримав відповідь, – “у мене немає квитка” і людина пішла вкінець вагону. Сусідка по сидінню сказала, що тут немає нічого дивного, адже, зайців беруть завжди, хто ж не захоче заробити “лівих” грошей?. І пасажири знають на що йдуть. Їх туди насильно ніхто не затягував. (Правда на диктофон говорити відмовилась). Контролер запевняла, що “зайців” немає і бути не може. А коли збирався виходити підійшла і сказала, все що люди кажуть, то наклеп, вони мстять за те, що їм провідник колись відмовив у проїзді без квитка і не взяв грошей, оскільки працівники бояться втратити роботу. І відразу додала, що робота важка, зарплата всього 3500 гривень…

PS. якщо на секунду уявити, що дійсно є люди, які купують квитки неофіційно з рук контролерів, тоді ситуація стає зрозумілішою. Кошти до укрзалізниці не надходять, а по документам вільні місця є, от тоді вони і підвищують час від часу ціну за проїзд.
Щоб комфортна електричка була дійсно комфортною, незважаючи на таку ціну потрібно:

  •  люди купують квитки офіційно
  •  кожен пасажир має бути з квитком
  • заходити пасажирам в ті двері вагона, де є перевіряючий контролер.”

Джерело: СтопРагуНіжин

Джерело: Нежатин
28.07.2017

Схожі статті

Залишити відповідь

Войти с помощью: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Close