Україна і світ

Повернення радарів на дороги: чим нові TruCam відрізняються від попередніх “Візирів”

На українських дорогах від сьогодні знову вимірюють швидкість транспорту за допомогою радарів. Цей тиждень працюють у тестовому режимі, водіїв лише попереджатимуть. А зсередини жовтня – штрафуватимуть.

Якщо перевищите швидкість на 20 кілометрів – заплатите 255 гривень мінімум. Якщо більш, як на 50 – 5 з хвостиком сотень гривень.

Радари на українських дорогах швидкість вже вимірювали. Аж два роки. З 2008 до 2010 полювали на гонщиків за допомогою російських “Візирів”. Потім ці прилади заборонили, бо виявилися неточними і несертифікованими. Тепер же, кажуть, правоохоронці, все буде без проблем. Ловитимуть порушників за допомогою радарів TruCam. Усі документи на їх використання є.

На плечах автомат, а в руках радар. Патрульні полісмени Житомирщини випробовують нову систему вимірювання швидкості автомобілів TruCam. Його ще називають феном, за схожість по формі з побутовим пристроєм. Добре прицілившись полісмен може на відстані кілометра вичислити з якою швидкістю рухається автомобіль.

Повернення радарів на дороги: чим нові TruCam відрізняються від попередніх "Візирів"
TruCam вимірює швидкість за допомогою лазера

Повернення радарів на дороги: чим нові TruCam відрізняються від попередніх "Візирів"
Видалити порушення з TruCam неможливо

Повернення радарів на дороги: чим нові TruCam відрізняються від попередніх "Візирів"
У старих “Візирів” були проблеми з сертифікацією

Полісмени запевняють, система TruCam немає нічого спільного з Візиром, який використовували ДАІвці до 2010 року. Новий фен вимірює швидкість за допомогою лазера, а не радіохвиль. Це дозволяє зафіксувати швидкість окремого автомобіля навіть в потоці. А ще у TruCam немає проблем з сертифікацією, які були у “Візирів”, і через які водії оскаржували зафіксовані порушення. Якщо водій їде занадто швидко, полісмен може або сфотографувати, або зняти на відео порушника.

Цей тиждень полісмени оголосили профілактичним: поки лише випробовують камери. Потім ті будуть автоматично відсилати дані про час та координати правопорушення до єдиного реєстру. Видалити його з радару буде неможиво. Тому ні умовляння, ні хабар порушнику не допоможуть.

Схвалюють – принаймні на словах – повернення на дороги радарів, як водії на Житомирщині, так і в столиці. Їздили всі як хотіли. Багато аварій, багато пошкоджень машин, щоб було менше ДТП”, – кажуть місцеві мешканці. Половину ДТП спричиняє саме перевищення швидкості. Тож в тому, що це позитивно вплине на ситуацію на автошляхах експерти не сумніваються. Та поки у більшості регіонів TruCam ще треба пошукати самому. На всю Україну їх лише 25.

На даний момент Львівське управління (має – ред.) 2 такі камери, вони будуть розміщені на автодорозі Київ – Чоп у місцях найбільшої концентрації ДТП,
– зазначив Старший інспектор прес-служби патрульної поліції Львівської області Мар’ян Шпитак.

Два радари виділили і столиці. В поліції пояснюють, що це лише перша партія пристроїв, яка пройшла сертифікацію. Далі буде більше. Вмонтують їх і в патрульні автомобілі. Проте коли – невідомо. Окрім мобільних радарів, встановлять і статичні камери над дорогами. До 2020 року їх має бути аж 3 тисячі 700.

Джерело Телеканал новини «24»
08.10.2018
ПОДІЛИТИСЬ НОВИНОЮ: